در آستانه اعزام به رقابت‌های کاپ یک چهارم آسیا در ژاپن؛

گواری: وزارت ورزش و کمیته المپیک قول حمایت داده‌اند/ آرامش خوبی در فدراسیون قایقرانی برقرار است

سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی معتقد است وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک قول حمایت کامل داده‌اند که با این اوصاف آرامش خوبی برای فدراسیون قایقرانی پیش بینی می‌کنیم.

احمد گواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سال گذشته 7 اردوی داخلی را ملی‌پوشان دررشته‌های مختلف گذرانده اند وتا بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی که هدف اصلی ماست 4 اردوی دیگر داریم که ملی‌پوشانمان دررشته‌های آب‌های آرام روئینگ و اسلالوم به طورحتم با این اردوها به حداکثر آمادگی رسیده‌اند.

 سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: مسابقات کاپ آسیا و کاپ 2 جهانی که به ترتیب قرار است در ژاپن و چک برگزار شود محک خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود و همچنین می‌توان توان آن را ارزیابی کرد.

البته بعد از این 2 مسابقه ملی‌پوشان به مجارستان می‌روند تا دررقابت‌های بین المللی شرکت کنند و فکر می‌کنم تمام مراحل آمادگی را بخوبی پشت سرمی‌گذارند.

گواری خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قول همکاری وحمایت با تمام توان را به این رشته داده‌اند و بسیار امیددارند که این رشته دربازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی خوب ظاهر شود.
البته ما هم امیدواریم که ملی‌پوشان درخشانتر از قبل ظاهر گردند و مدال‌های خوشرنگی را کسب کنند.

وی در پایان اذعان داشت: محسن شادی و تمام ملی‌پوشان که درگذشته درتیم‌های ملی قایقرانی حضور داشتند درحال حاضر هم بسیار با اقتدار درحال تمرین هستند وخوشبختانه باید این موضوع را هم بگویم که هم اکنون هم ملی‌پوشان و هم اعضای فدراسیون در آرامش کامل به کار خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار