در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

"فرزاد فرزین" از دغدغه آلبوم‌های خود می‌گوید

"فرزاد فرزین" خواننده پاپ موسیقی از دغدغه‌های آلبوم جدید خود و نحوه انتخاب نام برای آنها می‌گوید.

فرزاد فرزین خواننده پاپ، در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص آلبوم «شخصی» گفت: در آلبوم «شخصی» سعی کردم فضای موسیقیایی و ترانه متفاوت تر از آلبوم‌های قبلی‌ام باشد و برای کامل‌تر شدن این فضا از نوازندگان زیادی استفاده شد تا حس ساز و زخمه ساز به شنیده شدن بهتر موسیقی اثر کمک کند و در بخش ترانه نیز سعی کردیم علاوه بر توجه به مخاطب جوان طیف بیشتری از مخاطب را تحت تاثیر قرار دهیم.

وی افزود: در آلبوم «شخصی» هر دو فضای رمانتیک و اجتماعی وجود دارد و به ترتیب در آلبوم شنیده می‌شود.

در هر بخش حتی فضای عاشقانه فضا به طور کامل رمانتیک نیست و با توجه به دیدگاه‌های مختلف مردم و اتفاقات روزمره، ترانه را به لحاظ روان شناختی نیز بررسی کنیم همانطور که در آهنگ "هدفون" علاوه بر فضای رمانتیک و عاشقانه، حال و هوای روزمرگی اجتماعی را نیز به تصویر کشیدیم و این سبک شروعی است تا دیگر آلبوم‌ها نیز به این شکل تهیه شود.

فرزین اظهار داشت: انشاالله در آلبوم‌های بعد سعی می‌کنیم هر چه بیشتر فضای موسیقی بهتر، جدیدتر و به روزتری را اضافه کنیم تا آلبوم تکمیل‌تری وارد بازار شود.

وی عنوان کرد: هر چند از میان آهنگ‌های آلبوم «شخصی» همه آهنگ‌ها را دوست دارم اما اولین قطعه آلبوم و قطعه "ماه عسل" را بیشتر دوست دارم.

وی بیان کرد: در قطعات شاد نیز خواستیم فضای مثبتی را به شنونده انتقال دهیم هر چند در ترانه‌های شادی که امروزه می‌شنویم ریتم شاد ولی ترانه غمگین است و متاسفانه در میان موسیقی پاپ و مردمی ما رواج یافته است.

یکی از قطعات شاد آلبوم را به دلیل کمبود وقت خودم سرودم با این وجد هیچ گاه خود را ترانه سرا نمی‌دانم.

وی در پایان دلیل شروع نام آلبوم‌هایش با حرف "ش" را نوعی تنوع دانست و گفت: دلیل خاصی برای اینگونه نامگذاری ندارم وبه نوعی متفاوت بودن است و اصراری بر ادامه این شیوه ندارم اما اگر در آلبوم بعدی نیز ترانه‌ای باشد که بتوان آن را به عنوان نام ترانه انتخاب و با حرف "ش" شروع شود آلبوم بعدی نیز با حرف اول "ش" وارد بازار می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرزین ، موسیقی ، شنونده ، آلبوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
alirezashahbazi
۱۳:۳۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
ggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۲۱:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
عاشقت هستم فرزاد فرزین موفق باشی
آخرین اخبار