پاکزاد خبر داد:

تعیین 3 روش ارتباطی مکالمات تلفن بین‌المللی در ایام نوروز

مدیر کل روابط بین اپراتور تلفن همراه از امکان استفاده از 3 روش ارتباطی مکالمات بین‌الملل در ایام نوروز خبر داد.

فیروز پاکزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و به منظور رفاه حال شهروندان و مسافرین نوروزی در خارج از کشور و همچنین موفقیت بهتر در مکالمات و تبریک سال نو به خویشاوندان، امکان استفاده از 3 روش ارتباطی بین‌المللی ثابت و سیار به صورت عمومی وجود دارد.
 
وی افزود: هدف ما این است که خلاف سال گذشته که از لحاظ ارتباطات بین‌الملل افتاد و موفقیت مکالمات در حد قابل قبول نبود امسال امکان استفاده از 3 روش ارتباطی که از لحاظ قیمتی و کیفیتی در رقابت هستند وجود داشته باشد.
 
پاکزاد تصریح کرد: این 3 روش ارتباطی شامل 00 که مسیر دولتی شرکت ارتباطات زیرساخت متولی آن است، 020 که به بیستاک معروف است و درواقع زمانی وارد بازار شد که با 00 رقابت کند و 500 هم که اسم دقیق آن معرفی نشده، روش‌هایی هستند که در نوروز 93 به منظور امکان انتخاب بیشتر و بهتر برای مکالمه برقرار شده است.
 
مدیر کل روابط بین اپراتور تلفن همراه در ادامه عنوان کرد: مشترکین برای ارتباط به خارج از کشور دیگر محدودیت کیفیت پایین یا قیمت بالا را ندارند چراکه می‌توانند 3 انتخاب داشته باشند.
 
پاکزاد سپس به چگونگی توسعه روابط بین اپراتور تلفن همراه اول اشاره کرد و افزود: برای توسعه نیاز است سازمان تنظیم مقررات مجوزهای لازمه را به کسانی که خواهان انعقاد قرارداد با این شرکت هستند بدهد تا موجب غنی شدن سبد محصولات با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر به نفع مشتریان باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای پی بردن به هزینه ثانیه‌ای یا دقیقه‌ای مکالمات مشترکان می‌توانند با تلفن‌های اعتباری، اعتبار را چک کرده و از نظر کیفیت و قیمت مکالمات بهره مند شوند.
انتهای پیام/

برچسب ها: مکالمه ، بین الملل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار