گزيده‌ای از اخبار فضای مجازی در سال 92؛

شغل مداحان معروف چیست؟/ تکمیل جمع ریش پروفسوری‌ها/ ژست احمدی‌نژاد در مراسم ختم و پاسخ‌های عجیب او به سوالات

گاف‌های رئیس‌جمهور فرانسه + فیلم، تغییر نام وزارتخانه‌های دولت، ژست احمدی‌نژاد در مراسم ختم و پاسخ‌های عجیب او به سوالات، گلوله‌باران اعضای گروهی که در مورد موسیقی زیر زمینی در ایران مستند می‌ساختند، شغل مداحان معروف چیست؟، علت سخنرانی علنی سید حسن نصرالله در 17 دقیقه‌، تدریس احمدی‌نژاد در دانشگاه ایرانیان، حرام اعلام شدن غذای "حلال" در مدارس فرانسه، تکمیل جمع ریش پروفسوری‌ها، پایکوبی مفتی وهابی در روز عاشورای حسینی و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري از 19 آبان تا 27 آبان 92 است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 92 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

عکاس ژاپنی مسلمان شده چرا از تکفیری‌ها برید؟


توشیفومی فوجی‌موتو، عکاس ژاپنی که چند ماه قبل برای عکاسی به سوریه رفته و سپس مسلمان شده و به تکفیری‌ها پیوسته بود، هفته گذشته از تکفیری‌ها جدا شد. این عکاس ژاپنی که با "البغدادی" سرکرده گروه تروریستی "داعش" بیعت کرده بود و در صفوف سلفی‌ها علیه ارتش سوریه می‌جنگید، با مشاهده رفتارهای خلاف اخلاق آن‌ها به اشتباه خود پی‌برد و به بهانه مرخصی از این گروه تروریستی جدا شد.

آینده‌آنلاین به نقل از جمهوری اسلامی نوشت: توجیموتو، به عنوان اولین ژاپنی که شرایط دشوار جنگ در سوریه را تجربه کرده می‌گوید تکفیری‌ها پیوندهائی با آمریکا و صهیونیست‌ها دارند و به هیچیک از اصول اخلاقی پای‌بند نیستند.

فیس‌بوکی‌ها برای ظریف چه نوشتند؟

به گزارش پارسینه؛ تعدادی از کامنت‌ها و نظرات کاربران ایرانی برای محمدجواد ظریف پس از اتمام دور دوم مذاکرات بدین شرح است:

-پروین: نامش ظریف است .........جهان را حریف است!

-رسول: دکتر دوست داشتنی ما سوغاتی می‌خواییم..........امروز فقط جای یک پوستر تمام قد رنگی از رئیس‌جمهور فرانسه در روزنامه‌های اسرائیل و روزنامه‌های مشابه‌های ایرانی‌اش خالی است… !!

-مهیب: گرچه من یک افغانم سیاست ایران به من ارتباط نمی‌گیرد، ولی به من هم زبان، و هم فرهنگ و هم‌مذهب، به شما و به تمام ملت ایران موفقیت فراوان از درگاه خداوند متعال استدعا می‌کنم، به امید پیروزی شما در تمام عرصه‌ها

-ایمان: دکتر خسته نباشی. عابدزاده وقتی دروازه‌بان تیم ملی بود یه ایران خیالش راحت بود. وقتی هم شما مذاکره می‌کنی همه ما خیالمون راحته. دوستت داریم دکتر ظریف

-حسین: فرانسه هم به دلیل مشکلات اقتصادی به فکر تعریف یک دشمن برای مردمش هست تا جهت مردمش از مسائل اقتصادی کشور منحرف کنه. در این فرصت باید فضای مجازی دست به دست هم بده و یک جهت‌گیری هماهنگ علیه اقدام ضدایرانی فرانسه از خودش نشون بده شاید بتونیم تاثیر بگذاریم تا ده روز دیگر به امید خدا فضای رو به سمت توافق سوق بدیم.

-جواد: درود بر کاپیتان با غیرت تیم ملی هسته‌ای ایران که با ضربه‌ها و تکنیک‌های فوق‌العاده‌اش تیم ما را در مسابقات جهانی ژنو در صدر جدول گروه 5+1 نگهداشته است.

گاف‌های رئیس‌جمهور فرانسه

جهان منتشر کرد، در کلیپ پیش‌رو گاف‌های فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه را مشاهده خواهید کرد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید


هک سایت هیات "میثاق با شهدا" توسط سلفی‌ها

نیمه شب گذشته، شب ششم محرم 92، سایت هیات میثاق با شهدا توسط هکرهای جبهه النصره مورد حمله قرار گرفته و از دسترس کاربران خارج شد. جبهه النصره مهم‌ترین گروه از تکفیری‌های حاضر در سوریه هستند که در دو سال گذشته با قتل عام شیعیان و علویان سوری و نیز هتک حرمت به حرم مطهر حضرت زینب (س) و حرم جناب حجر ابن عدی، صحابی گرامی رسول الله (ص)، به جنایات خود ادامه می‌دهند.

رجا‌نیوز نوشت، هکرهای تکفیری در پیامی بر صفحه اصلی سایت هیات میثاق با شهدا، ضمن توهین به مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرالله و رئیس‌جمهور سابق ایران، آدرس سایت‌ها و صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی را قرار داده‌اند و لازم به ذکر است در شب‌های اخیر، میثم مطیعی بارها و بارها هم در اشعار سینه‌زنی و هم به هنگام دعای پایانی مراسم، علیه تکفیری‌های سوری و عربستانی سخن گفته بود. سایت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام نیز توسط همین گروه هک شده اما با تلاش‌های مستمر برادران بسیجی، مشکل هر دو سایت برطرف شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

وزارتخانه‌های دولت تغییر نام می‌دهند!

بولتن‌نیوز در متنی طنز نوشت، یکی از تغییراتی که در این روزها زمزمه‌هایش به گوش می‌رسد تغییر اسامی برخی مصوبات دولت قبل همچون سفرهای استانی و مسکن مهر است که قرار شد به" پایش و پویش استانی" و "مسکن اجتماعی" تغییر نام دهند، در صورتی که دولت یازدهم تصمیم گرفت اسامی برخی وزارتخانه ها– که اکثرا از حرف "واو" هم استفاده می‌کنند- و ارگان‌های مهم کشور را هم تغییر دهد از نام‌های ذیل که بر اثر تحقیقات علمی فراوان کشف شده‌اند! استفاده نماید:

 (وزارت آموزش و پرورش)----------------------------(وزارت تربیت و رشد بچه‌ها)

(وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)-----------------(وزارت روابط سیگنالی ، آگاهی و فیلترینگ)

(وزارت امور خارجه )-------------------------------(وزارت ظریف بیرونی)

(وزارت امور اقتصادی و دارایی)------------------------(وزارت آخرین تصمیات بی فایده و مهم مالی)

(وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)-------------(وزارت نسخه پیچان و نسخه گیران)

(وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)--------------------(وزارت، بیکاران و کم رفاهان)

(وزارت جهاد کشاورزی)------------------------------(وزرات زمین های سبز قابل کاشت ،داشت و برداشت)

(وزارت راه و شهرسازی)------------------------------(وزارت یادگارهای اجتماعی)

(وزارت صنعت، معدن و تجارت)-----------------------(وزارت معاملات کلان)

(وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)--------------------(وزارت دانشجویان دانا و توفیقات دانشگاهی)

(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)---------------------(وزارت روزنامه های قارچی، سینمای کم فروغ و سایر زیر مجموعه‌ها اعم از زیارتی، فرهنگی، هنری و تبلیغی)

(وزارت کشور)-------------------------------------(وزارت انتخابات و انتصابات فله‌ای)

(وزارت نفت)---------------------------------------(وزارت مایعات سیاه و پول رفته از سفره ی ملت)

(وزارت ورزش و جوانان)---------------------------(وزارت تندرستی برای سالمندان آینده)

(سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)-------------(سازمان اشیای عتیقه، قلیان و انواع تفریحات سالم!)

(سازمان حفاظت محیط زیست)---------------------------------(سازمان یوزپلنگ جهان)

(شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور )--------------------(شورای پولدارهای اون ور آبی)

حضور معاون رئیس‌جمهور در هیئت‌الرضا

حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌‌جمهور در مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیئت‌الرضا






پیغام‌های اعتراضی فیس‌بوکی برای فرانسه

دور دوم مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 تمام شد، اما تب و تاب کاربران شبکه‌های اجتماعی در هجو وزیر امور خارجه فرانسه تمام نشده است. بنابر گزارش‌های منتشره در این دور از مذاکرات رویکرد متفاوت فرانسه یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش سرعت نتیجه‌گیری مثبت مذاکرات بوده است.

به گزارش پارسینه، بخشی از پست‌های فیس‌بوکی و تویئت‌های کاربران ایرانی به این شرح است:

- این وزیر امور خارجه فرانسه الان اس‌ام‌اس می‌زنه به نتانیاهو که: "خوشت اومد عجقم"

- آدمو تو شرايط تسخير نذاريد

-حالا فرانسه هم آدم شده! تو نون باگتت رو بفروش!



- وزیر امور خارجه فرانسه مثل این بچه‌های هیجان‌زده که حرف تو دهنشون نمیمونه هنوز جلسه تموم نشده مصاحبه کرد که بگه من بردم من بردم... سیرداغ

- اگه هیتلر به جای سوزوندن 6 میلیون یهودی بدبخت جد نتانیاهو رو اخته می‌کرد کار مفیدتری انجام داده بود.

- فرانسه خیلی … بازی در بیاره شیرینی ناپلئونی هم می‌کنیم گل محمدی

-فرانسه‌ای که حتی نتونسته مستقیم بره جام جهانی اصن نباید راه داد تو مذاکره‌ای که یه سرش ایرانه و مستقیم رفته جام جهانی

-دو تا عطر فرانسوی دارم بیشرفا خیلی خوش بو هستن ولی برای اینکه بزنم تو دهن استکبار جهانی در مراسمی با شکوه میخوام بشکونمش

- من از همین تریبون فیلم اصغر فرهادی رو که به زبان فرانسه هست رو تحریم می‌کنم

- یکی به این فرانسه بگه ما از اون دیوار به اون بلندی سفارت انگلیس رفتیم بالا، شما که هیچی نیستن

- وعده ما امروز خیابان نوفل شاتو، سفارت فرانسه رو سیم خاردارا

-با این که قهوه فرانسه دوس دارم ولی از این به بعد برای کوری استکبار جهانی‌ام شده چایی گل‌محمدی میخورم والا . . .

نتانیاهو: فلسطینی‌ها را لوس نکنید!

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سندیکای یهودی در آمریکای شمالی از نحوه تعامل جامعه بین‌الملل با فلسطینی‌ها انتقاد و اعلام کرد: نمی‌شود که جامعه بین‌المللل تا ابد به نازپرورده کردن فلسطینی‌ها ادامه دهد. وی تصریح کرده است که اگر فلسطینی‌ها از ما انتظار دارند که کشور فلسطین برای مردم فلسطین را به رسمیت بشناسیم، باید آن‌ها نیز کشور یهود برای یهودیان را به رسمیت بشناسند و همچنین ابراز امیدواری کرد که در جریان مذاکرات کنونی "امتیازدهی‌های تاریخی" میان دو طرف صورت گیرد.

به گزارش صراط، این مقام اسرائیل افزود: "صلح سرد" از "جنگ گرم" بهتر است اما امیدوارم که صلح معتدلی محقق شود و در هر مذاکرات یک راه‌حل میانه‌ای وجود دارد. اسرائیل به صورت منطقی با حسن‌نیت با طرف فلسطینی مذاکره می‌کند اما مسائلی وجود دارد که نمی‌توان از آن‌ها کوتاه آمد چرا که آن‌ها تکیه‌گاهی (قدس و دره اردن) است که ما بر آن‌ها ایستاده‌ایم.

خیابان کربلای لندن
    
تصویر زیر مربوط به یکی از خیابان‌های لندن بوده که به نام زیبای کربلا مزین شده است.



غیرقابل قبول بودن قتل به دلیل خصومت شخصی

صفدر رحمت‌آبادی کرمانشاهی‌الاصل و اهل کنگاور بود که خبر سوءقصد به وی در یکی از خیابان‌های شهر تهران، شب گذشته در ردیف یکی از خبرهای مهم خبرگزاری‌ها قرار گرفت، در این راستا برادر مرحوم رحمت‌آبادی و مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه در گفتگو با مهر اظهار داشت: در خبرهایی که از این حادثه منتشر شده است دلیل این سوءقصد خصومت شخصی بیان شده که برای ما به شدت ناراحت کننده و غیر قابل قبول است.



مظفر رحمت آبادی با اشاره به اینکه نه خانواده ما و نه شخص ایشان هیچ مشکلی با هیچ شخص یا گروهی نداشته و نداریم و این موضوع قابل قبول نیست که مرحوم رحمت آبادی در حادثه‌ای نشأت گرفته از یک درگیری شخصی کشته شده است، گفت: هم اکنون برای پیگیری این موضوع در تهران هستیم و جلساتی را با مسئولان مربوطه خواهیم داشت.

اخراج 24 کارمند آمریکایی به خاطر نماز خواندن

24 کارمند مسلمان شرکت "دی‌اچ‌ال" آمریکا به خاطر ادای نمازهای یومیه از کار اخراج شدند، این اقدام پس از آن انجام شد که سرپرست‌های جدید شرکت، کارمندان مسلمان را از وقت گذاشتن برای ادای نماز منع کردند. پیش از تغییر مسئولان این شرکت نیز، مسلمانان تنها حق داشتند دو تا سه دقیقه از وقت استراحت خود را برای خواندن نماز صرف کنند، این در حالی است که به گفته کارکنان مسلمان، دیگر کارمندان حتی دارای فرصت استراحت برای کشیدن سیگار هستند.

پارسینه نوشت،‌ کمیسیسون فرصت‌های شغلی برابر تاکنون 11 شکایت از این شرکت به خاطر نقض حقوق مذهبی دریافت کرده است، بوکر واشنگتن، دادستان گروه حقوق مدنی سازمان روابط اسلامی آمریکا در این باره گفت: ما خواستار اصلاح در قوانین این شرکت تحت ماده 1964 حقوق مدنی فدرال هستیم  و می‌خواهیم که حقوق مدنی کارکنان این شرکت بنابر قوانین فدرال آمریکا و قوانین حقوق مدنی کنتاکی برآورده شود.

اگر توافقی صورت بپذیرد چه مشکلاتی جامعه را تهدید می‌کند!؟

عصرایران در مطلبی طنز نوشت: این روزها برخی تصور می‌کنند با توافق هسته‌ای همه مشکلات حل خواهد شد. اما نمی‌دانند اگر توافقی صورت بپذیرد چه مشکلات بزرگی جامعه ما را تهدید می‌کند! من برایتان چندتا از این مشکلات را می‌نویسم:

مشکل اول: اگر توافق هسته‌ای صورت گیرد، قیمت سکه از این‌هم پایین‌تر می‌آید! آنوقت کانون‌های گرم خانواده که اکثرا گرمایشان با بالا و پایین رفتن قیمت سکه، گرم و سرد می‌شود، یخ بسته و فرت و فرت مردم می روند زنهایشان را طلاق می‌دهند! حتی شنیده‌ام که یکی از همان آقایانی که خیلی دوست دارد این توافقات صورت گیرد تنها انگیزه‌اش طلاق دادن همسرش است! آیا دوست دارید آمار طلاق بالا برود؟! آیا معنای اعتدال همین بود؟!

مشکل دوم: با شروع تحریم‌ها و ظهور "بابک.ز"ها، "امید به مایه دارشدن یکروزه" که بعد از دستگیری "شهرام.ج" به شدت در میان مردم کاهش پیدا کرده بود، یکهو افزایش یافت و همانطور که مطمئنا نمی‌دانید این شاخص ارتباط بسیار نزدیکی به شاخص "امید به زندگی" دارد! با توافق هسته‌ای، دیگر کسی نمی‌تواند از آب گل‌آلود تحریم‌ها ماهی بگیرد! آنوقت قیمت تن ماهی هم افزایش خواهد یافت!! آیا اعتدال و گران شدن تن ماهی با هم جور در می آیند؟!

مشکل سوم: با ایجاد توافق هسته‌ای، قیمت دلار دیگر نوسان نخواهد داشت و دیگر استعدادهای خفنی همچون "جمشید بسم الله" کشف نمی‌شوند! بعدش هم؛ همین بالا و پایین رفتن دلار یک عالمه شغل کاذب بوجود آورده و خیلی‌ها در این مدت کارشان شده بود خرید و فروش دلار؛ آیا دلتان می‌آید با انجام توافق‌هایتان نان اینهمه دلال را آجر کنید؟! جواب شکم گرسنه آن دلال‌ها را شما می‌دهید؟! معنای اعتدال گرسنگی زن و بچه مردم بود؟!

مشکل چهارم: اصلاً چه معنی دارد که قیمت ثبات داشته باشد؟! آیا می‌دانید در این یکی دو سال اخیر که قیمت‌ها هر ثانیه گران‌تر از ثانیه قبل بود، مردم کشورمان چه روحیه تلاش و کاری در وجودشان شکل گرفته بود؟!؛ هر کدامشان سه چهارتا کار داشتند، به طوری‌ که مقدار ساعت‌های کاریشان از 24 ساعت هم تجاوز می‌کرد! با ثبات قیمت‌ها، مردم ما تن‌پرور بار آمده و به همان روزی هفت هشت ساعت کار بسنده می‌کنند! آیا اعتدال به معنی تن‌پروری و روزی تنها هشت ساعت کار کردن است؟!

پارسینه/ ژست احمدی‌نژاد در مراسم ختم



زن امدادگر سوری به دست تروریست‌ها اعدام شد

"سمیره کیالی" پیش از ربوده شدن به دست گروه‌های تروریستی، در چندین بیمارستان صحرایی در سوریه امدادرسانی کرده بود، سایتهای وابسته به تروریست‌ها، خبر کشته شدن این امدادگر زن 20 ساله را که ماه گذشته در مسیر حلب به ترکیه و نزدیک روستای "کفر حمره" ربوده شده بود، منتشر کردند.



به گزارش بولتن‌نیوز،به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پیکر بی‌جان این زن جوان روز شنبه در یکی از باغ‌های روستای "کفرحمره" رها شده بود. این سایت‌ها اذعان کردند که همه شواهد حاکی است که تروریست‌های وابسته به گروهک "لواء التوحید" وی را اعدام کرده‌اند و خاطرنشان کرده‌اند که این امدادگر جوان از مخالفان بوده و در بسیاری از بیمارستان‌های صحرایی فعالیت داشت که آخرین آن بیمارستان کفرحمزه بود.

شفاف/ وقتی احمدی‌نژاد سرش شلوغ است



پاسخ به سوالات از نوع احمدی‌نژاد

رئیس‌جمهور سابق کشور در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های اخیر برادرش در خصوص "ساختمان لادن"، تنها لبخند می‌زد و زمانی که خبرنگار فارس از او در خصوص مذاکرات با 5+1 سوال پرسید، دست خود را به نشانه مصافحه دراز کرد و گفت: شما فاتحه خوانده‌ای؟!
صراط در مطلبی طنز نوشت، بر این اساس پیش‌بینی می‌شود، دکتر احمدی‌نژاد در اولین حضور عمومی خود در یک مراسم دیگر به مهمترین سوالات و شبهات روز اینگونه پاسخ بدهد:

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار ما و اینکه نظرتان درباره پرونده سعید مرتضوی و اظهارات اخیر وی مبنی بر اینکه باید پاداش دریافت کند، چیست؟ دستش را جلو آورد و یکدفعه با صدای "پخی" گفت: یه بچه انقدی ندیدی!

او همچنین در واکنش به خبرنگاری که گفت بابک زنجانی سهامدار دانشگاه شماست، گفت: خرما خوردی؟ خوشمزه بودا ! گردوهم داشت.
وی در خصوص آلودگی هوای تهران و راهکارش برای کاهش آلودگی نیز گفت: پراید چقدر گرون شده!

رییس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بالاخره کی سکوت خود را می‌شکنید برگشت و ابروهایش را با حالتی خاص بالا برد و گفت: خودت چطوری؟

وی در واکنش به سوالی درباره سرنوشت دانشگاه ایرانیان نیز گفت: تنت سالم باشه.

احمدی‌نژاد  به خبرنگاری که پرسید "رحیم مشایی کجاست و این روزها چه می‌کند"، گفت: مادر چطورن؟ سلام برسون.

رییس‌جمهور دولت نهم و دهم درباره احضاریه دادگاه خودش نیز با نشان دادن گربه‌ای، گفت: چخه!

وی همچنین در واکنش به ارزان شدن سکه و طلا دو ماه بعد از دولت دهم فقط خندید.

احمدی‌نژاد در حالی که داشت لبخند می‌زد خبرنگاری پرسید درست است که شما دور بعد انتخابات برمی‌گردید، که او گفت: شیطون شدی‌ها؟

وی درباره خبر پس ندادن ماشین‌های دولتی از سوی برخی مدیران او بعد از اتمام دولت نیز سرفه کرد و گفت: هوا چقدر سرد شده.

احمدی‌نژاد در پاسخ به ارتباط دولتی‌ها با پرونده 3هزار میلیاردی نیز سرش را تکان داد و گفت: خدا پدرتو بیامرزه، آدم خوبی بود!

احمدی‌نژاد درباره شایعه دستگیری برخی نزدیکان دولت وی به علت فساد مالی نیز گفت: روضه دیر نشه!

وی همچنین درباره آمار بالای بیکاری، طلاق و صندوق خالی ذخیره ارزی گفت: التماس دعا.

رییس جمهور سابق در پاسخ خبرنگاری مبنی بر زمین خوردن طرح مسکن مهر و سهام عدالت ناگهان به سمت خبرنگار دیگری چرخید و لپ او را کشید و گفت: خدا بد نده! چی شدی شما؟

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که پرسید رقم بدهی‌های دولت به بانک‌ها، کارخانه‌ها، بازنشسته‌ها، بیمه ها، بیمارستان‌ها را قبول دارید؟ نیز گفت: صبحونه خوردی؟ تعارف می‌کنی؟

احمدی‌نژاد همچنین در واکنش به سوالی درباره ادامه روند مذاکرات 1+5 و ارتباط با آمریکا محکم پشت کمر خبرنگار زد و گفت: برو جلو بوق بزن! ترافیک کردی‌ها! هه هه هه...


عصرایران/ دانشجویان فلسطینی در حال کشیدن یک نقاشی دیواری از عرفات (نابلس)



حضور داوود اوغلو در نجف



تصویری که سند تاسیس حزب‌الله لبنان توسط پناهیان 16 ساله است!

در پی انتقاد یکی از سرداران سپاه پاسداران از ادعای تاسیس هسته اولیه حزب‌الله توسط علیرضا پناهیان به همراه حاج احمد متوسلیان، حامیان آقای پناهیان، عکسی را از پناهیان کنار شهید سیدعباس موسوی، دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر کرده و آن را مربوط به سال٦١- لبنان-  در سن ١٦ سالگی دانسته‌اند.



"سگ‌های زرد" در نیویورک گلوله باران شدند


به گزارش رسانه‌های آمریکا، اعضای این گروه موسیقی راک که مشغول ساخت مستندهایی درباره فعالیت‌های زیرزمینی موسیقی در ایران بودند، شب گذشته توسط یکی از اعضای اخراجی خود به نام علی‌اکبر کشته شدند و براساس گزارش پلیس، علی‌اکبر که سال گذشته توسط دوستان خود از گروه اخراج شده بود، شب گذشته با انگیزه انتقام‌گیری با ورود به آپارتمان اعضای این گروه موسیقی با استفاده از یک قبضه سلاح خودکار آنان را به رگبار بست و سپس به زندگی خود خاتمه داد.





سلاحی که قاتل آن را داخل جعبه گیتار پنهان کرده بود



موقعیت صحنه خودکشی مهاجم روی بام ساختمان محل وقوع جنایت



علی‌اکبر رفیعی

ایرنا نوشت، آرش فرازمند، سروش فرازمند و علی اسکندریان در دم کشته شدند و کوری میرزایی نیز بشدت مجروح شده است، بر اساس این گزارش اعضای این گروه تا سال 2006 به صورت زیرزمینی در تهران فعالیت می‌کردند، همچنین سگ‌های زرد از گروه‌های موسیقی راک در تهران بودند که پس از حضور در فیلم سینمایی کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد به شهرتی نسبی دست یافتند و راهی آمریکا شدند.

عکس‌های نادر رنگی از جنگ جهانی اول

تابناک عکس‌های جدیدی را از جنگ جهانی اول منتشر کرد.





تجمع زنان فلسطینی در مقابل دفتر صلیب سرخ

عصرایران منتشر کرد، تجمع زنان فلسطینی در مقابل دفتر صلیب سرخ در غزه برای آزادی زندانیان فلسطینی از زندان‌های اسراییل





تشییع پیکر مادر محمدعلی نجفی
 
تشییع پیکر مادر محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مقابل بیمارستان پارس.





گردن من از مو نازک‌تر است

احمدی‌نژاد آمادگی لازم را برای حضور در دادگاه دارد و این حضور تحقق خواهد یافت، وی معتقد هستند همه در برابر قانون باید تمکین کنند و من نیز هم‌چون سایر مردم عمل خواهم کرد چرا که برای خودشان و جایگاهی قائل نیستم.

یک منبع نزدیک به محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور سابق کشورمان به صلح‌نیوز گفت: آقای احمدی‌نژاد بر اساس تاریخ درج شده در برگه احضاریه در دادگاه حضور خواهد یافت و برای این مهم هیچ مشکلی ندارد. آقای احمدی‌نژاد خودش را از مردم می‌داند و همیشه برای مردم زندگی کرده است و از این پس هم بنا دارد مثل گذشته خودش را وقف ملت کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد گفته‌اند گردن من از مو نازک‌تر است.

چادری که‌همیشه همراه اوباما است

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی به بررسی عدم اعتماد دولت آمریکا به هم پیمانانش و اقدامات آن برای جلوگیری از جاسوسی احتمالی پرداخته و می‌نویسد: حتی وقتی که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا به یکی از کشورهای هم‌پیمان واشنگتن سفر می‌کند، همراهان او فوری چادر امنیتی را در یک اتاق نزدیک به اتاق او برپا می‌کنند که اطراف آن مات بوده و در آن دستگاه‌های ایجاد کننده صدا و اختلال وجود دارد و وقتی که او قصد دارد یک سند طبقه‌بندی شده را بخواند یا یک مکالمه حساس انجام دهد، به داخل این چادر می‌رود تا از دسترسی دوربین‌های ویدئویی و دستگاه‌های شنود به دور باشد.
 


 به گزارش ایسنا، مقامات امنیتی آمریکا خواستار این هستند که نه تنها رئیس‌جمهوری بلکه اعضای کنگره، دیپلمات‌ها، سیاست‌گذاران و افسرهای نظامی نیز در سفرهای خارجی خود چنین اقداماتی را اتخاذ کنند زیرا معتقدند که میزبان‌ها تردیدی در جاسوسی از میهمان‌های خود ندارند. این در حالی است که خود آمریکا در هفته‌های اخیر به دلیل افشای جاسوسی آژانس امنیت ملی این کشور از رهبران متحد واشنگتن همچون آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، مورد سرزنش و انتقاد گسترده قرار دارد.

سایتی انگلیسی زبان در حمایت از برنامه اتمی ایران

گرداننده این سایت هنوز مشخص نیست اما تبلیغات آن در صفحه توییتر دکتر حسن روحانی موجود بوده و دامین آن متعلق به شخصی با نام حسین حمیدی زارع می‌باشد. این سایت به روشنی تلاش دارد تا اطلاعاتی را راجع به برنامه هسته‌ای ایران در اختیار عموم قرار دهد.



به گزارش مشرق، سایت تحلیلی خبری مشیبل (mashable) در واکنش به راه‌اندازی سایتی در پشتیبانی از برنامه هسته‌ای کشورمان نوشت: در حالی که دیپلمات‌های ایرانی و غربی در ژنو در حال مذاکره برای معامله بودند، یک وب‌سایت انگلیسی زبان در روز جمعه برای حمایت از برنامه‌ هسته‌ای ایران به وجود آمد. سایت جدید "انرژی اتمی" با طراحی خوب به ارائه اطلاعات درباره تاریخ تلاش‌های هسته‌ای ایران و جنبه‌های قانونی آن می‌کند.



این سایت در روز جمعه برای چند ساعت از کار افتاد که مدیر آن دلیل این امر را تعداد زیاد بازدیدکنندگان عنوان کرده است، حضور بسیار زیاد رسانه‌ای حسن روحانی در توییتر و و جاهای دیگر و از جمله تماس تلفنی وی با اوباما نشان دهنده‌ تلاش‌های او برای ارتباط با دنیاست. و اکنون اگر دولت ایران پشت این سایت باشد این هم نشانه‌ای برای ارتباط باکشورهای غربی است.
آدرس سایت انرژی هسته ای  http://nuclearenergy.ir است.

تبلیغ هیئت احمدی‌نژادی‌ها



تنها یهودی افغانستان

زمانی نه چندان دور، وقتی هنوز جنبش صهیونیسم یهودیان ساکن کشورهای شرقی را وادار به مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی نکرده بود، در افغانستان حدود ۴۰ هزار یهودی زندگی می‌کردند اما هم‌اکنون از آن ۴۰ هزار نفر تنها یک نفر باقی مانده است، وی زابلون اسیمنتوف نام دارد و همواره یکی از کرسی‌های شورای محلی شهر "کابل"،‌ پایتخت افغانستان را احراز می‌کند.





به گزارش جام، زابلون اسیمنتوف بر ادامه زندگی در افغانستان تاکید دارد، اگرچه همسر و دو فرزندش بیش از یک دهه است که به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده‌اند، 12 سال پیش که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود، دو دختر 12 و 14 ساله‌اش را دیده و از آن زمان تاکنون آن‌ها را ندیده است و می‌گوید: خودم هم نمی‌دانم چرا در افغانستان مانده‌ام و به زندگی در اینجا ادامه می‌دهم، اما این اراده و خواست خداست. وی از طریق کمک‌های یهودیان جهان و رستورانی که 4 سال پیش آن را افتتاح کرده، امرار معاش می‌کند.
  
 تروریست۱۶ ساله امیر اعزاز حلب شد
 
منابع سوری در حلب اعلام کردند که گروه "دولت اسلامی عراق و شام"، موسوم به "داعش"، "مراد احمد حلاق" ۱۶ ساله معروف به "ابو القعقاع" را به عنوان امیر منطقه "اعزاز" در اطراف حلب تعیین کرده است.

به گزارش ایسنا، سایت خبری "الآن" نیز به نقل از یک منبع نزدیک به ابوالقعقاع گزارش داد که وی بر شکنجه غیرنظامیان، خبرنگاران و اعضای ارتش آزاد که توسط داعش بازداشت می‌شوند، نظارت دارد و آن‌ها را با شوکر شکنجه می‌دهد و این گروه تروریستی بیش از سایر گروه‌های مسلح در سوریه کودکان زیر ۱۰ سال را به خدمت می‌گیرند.

شغل مداحان معروف چیست؟
 
به گزارش جهان، محمود کریمی گفته است که هر کدام از مداح‌ها برای خودشان شغلی دارند. او برای مثال به محمد طاهری اشاره کرد که دفتر فرهنگی دارد و البته از حسین سازور هم نام برد و گفت در کار ساخت و ساز است.

- منصور ارضی، در بازار پارچه‌فروش‌ها حجره دارد و اینطور که شنیده می‌شود، ابوالفضل بختیاری (دامادش) که او هم از مداحان کشور است، علاوه بر کارهای خودش، کمک دست پدرزن در این کار هم هست.

- سعید حدادیان، خارج از حسینه و هیئت، در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران کار می‌کند و البته در همین دانشگاه هم برخی دروس مرتبط با معارف را تدریس می‌کند.

- محمود کریمی، گویا در سفال و بازار سنگی مشغولیت دارد و خودش هم گفته "در کار سفال هستم، تولید سفال و آجر". محمود کریمی پیش از اینکه در مداحی چهره شود، بنایی و نجاری و کارگری را هم تجربه کرده است، اما وی در میان جوانان زیادی محبوب است و چهره‌های سرشناس سیاسی هم پامنبری‌هایش هستند.

- عبدالرضا هلالی، در حوالی میدان گمرک به تجارت چوب در حجره شخصی‌اش مشغول است. گویا در این تجارت با حیدر توکل از دیگر مداحان تهران شریک است و با هم در کار خرید و فروش چوب مشغول هستند.

- جواد مقدم، الان به کار تذهیب مشغول است و کارگاهی هم برای همین کار دارد. مقدم گاهی اوقات، کارهای تذهیبش را در برخی نمایشگاه‌ها به نمایش می‌گذارد و در کسب و کار با محصولات هنری‌اش هم مثل مداحی‌اش جدی است.

- حسین سازور، در ساخت و ساز مشغول است و وی از شاگردان منصور ارضی و از مداحان قدیمی کشور است.

اردوگاه‌های كار اجباری در چین برچیده می‌شود

شی جینپینگ رئیس‌جمهوری چین از تصمیم دولت این کشور برای اصلاحات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و قانونی خبر داد، برچیدن اردوگاه‌های کار اجباری، اصلاح قانون تک‌فرزندی، واگذاری سهام واحدهای صنعتی به بخش خصوصی و کاهش شمار جرایمی که مشمول حکم اعدام هستند، از جمله این اصلاحات است و رشد اقتصادی چین در سال گذشته میلادی ۷/ ۷ درصد بود که نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشت؛ حکومت چین مصمم است با ایجاد اصلاحات گسترده توان اقتصادی کشور را بالا ببرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اصلاحات در قانون تک‌فرزندی، والدینی که یکی از آن‌ها خود تک‌فرزند است، اجازه دارند دو فرزند داشته باشند و یکی از مهم‌ترین اقدامات سیاسی و اجتماعی، برچیدن اردوگاه‌های کار اجباری موسوم به "اردوگاه‌های تربیتی کار" است که به مقام‌های قضایی چین اجازه می‌دهد، متهمان عادی و سیاسی را بدون گذراندن مراحل قضایی تا سه سال به اردوگاه‌های کار اجباری بفرستند.

تلاش برای بازگرداندن احمدی‌نژاد؟

تلاش برای به صحنه آوردن مجدد محمود احمدی‌نژاد در شکل‌های مختلف ادامه دارد.

تابناک نوشت: در ایام عزاداری عاشورا یکی از هیأت‌های عزاداری در تهران، عکس بزرگ سیاه پوش و در حال عزاداری احمدی‌نژاد را در چند نقطه از جمله میدان 17 شهریور ابتدای خیابان پیروزی آویزان کرده بود. این عکس در قسمت ورودی خیابان و بالای سر مردم و خودروها آویزان شده بود تا کاملاً دیده شود و دارای کاربرد تبلیغاتی باشد.

این 7 نفر در 20 سالگی چه می‌کردند؟

به گزارش نامه‌، یاست پالیسی میک با انتشار گزارشی به فعالیت‌ها و آنچه رئیس‌جمهوری آمریکا، صدراعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس‌جمهوری ایران، رئیس‌جمهوری روسیه، نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهوری سوریه در سن 20 سالگی به آن مشغول بودند پرداخته شده است.



اوباما
 
باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه کلمبیا در سال 1983 در رشته علوم سیاسی، به شیکاگو رفت و آنچنان که گفته می‌شود به موسسه‌های خیریه برای کمک به افراد کم‌درآمد پیوست. او پیش از آنکه در سال 1988 به دانشکده حقوق هاروارد برود، کمی به خودش توجه کرد و ضمن انجام چند سفر، به دیدار خانواده‌اش در کنیا رفت.وی همچنین پیش از آنکه برای اتمام درسش به دانشگاه کلمبیا در نیویورک برود، دو سال را در دانشکده اکسیدنتال سپری کرد.


پوتین

ولادیمر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بر آن بود تا پیش از آنکه دوره تحصیلاتش در دانشگاه را به اتمام برساند در بخش اطلاعات فعالیت کند. وی پس از آنکه مدرکش را در رشته حقوق دانشگاه مرکزی لنینگراد دریافت کرد، در آژانس‌های امنیتی روسیه مشغول به کار شد. در آنجا پوتین نخست به عنوان رئیس دبیرخانه شد و سپس به عضویت سازمان مقابله با جاسوسی درآمد و پس از آن وارد دوره‌های آموزش عملیات شد. او پس از آنکه تحصیلات تکمیلی‌اش را به اتمام رساند به مدت 10 سال به عنوان افسر اطلاعاتی مشغول به کار شد، با آنکه جزئیات زندگی پوتین کمی محرمانه است اما گفته می‌شود که وی همزمان با حضور در دانشگاه اوقات فراغتش را به آموزش جودو می‌گذارند.


مرکل
 آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با نخستین همسرش اوریچ که یک دانشجوی فیزیک بود در سال 1974 در دانشگاه لیپزیک زمانی که مرکل تنها 20 سال داشت، آشنا شد، مرکل در حالی مدرک تحصیلی خود را دریافت کرد که به عنوان گارسون کار می‌کرد و در یک اتاق 100 فوتی به همراه همسرش زندگی می‌کرد. نخستین ازدواج مرکل با طلاق در سال 1982 به پایان رسید. او مجددا در سال 1988 با جاشیم سوار استاد شیمی از برلین ازدواج کرد.


اسد
 
بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه20  سالگی‌‌اش را با تحصیل در علم پزشکی در دانشگاه دمشق گذراند و در سال1988  فارغ‌التحصیل شد. در حالی که وی برای پزشک شدن درس می‌خواند و دوره کارورزی خود را به عنوان چشم‌پزشک در بیمارستان نظامی در خارج از دمشق طی می‌کرد، هیچ برنامه‌ای برای ورود به دنیای سیاست نداشت. برادر بزرگ‌تر وی باسل، کسی بود که پس از پدرش قدرت را در اختیار می‌گرفت اما پس از مرگ باسل در تصادف رانندگی، بشار به عنوان جانشین پدرش معرفی شد.
اسد به عنوان پزشک ارتش در دمشق فعالیت می‌کرد و سپس به لندن رفت. وی هیچ انگیزه‌ای برای بازگشت به سوریه نداشت و در آن زمان هیچ‌گونه تمایلات سیاسی نیز نداشت.


کامرون
 
دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس، پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده براسنوس آکسفورد لندن با دریافت مدرک شاگرد اولی، به مدت 5 سال در مرکز تحقیقاتی حزب محافظه‌کار مشغول به فعالیت بود. در حالی که کامرون به عنوان یک محقق پرتلاش و باهوش در مرکز تحقیقات حزب محافظه‌کار فعالیت می‌کرد، به عضویت باشگاه بولینگدون این دانشگاه نیز درآمد. این باشگاه به محلی که در آن مشروبات الکلی سنگین سرو می‌شد و رفتارهای خشن و بد در آن صورت می‌گرفت مشهور است و کامرون همواره از صحبت کردن در این‌باره خودداری می‌کرد.
 

کیم جونگ اون
 
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، اغلب مسائل زندگی جونگ اون به‌ویژه جوانی وی و حتی سال تولدش محرمانه و رمزآلود است. وی در دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ حضور داشت و گفته می‌شود که پیش از 30 سالگی به عنوان همراه کیم جونگ ایل، پدرش و رهبر سابق کره شمالی در بخش‌های نظامی حضور داشته است؛ زمانی که وضعیت سلامت پدرش بد شد، کیم به یک ژنرال نظامی 4 ستاره و رئیس کمیته مرکزی ارتش در حزب کارگر تبدیل شده بود و از اعضای کمیته مرکزی آن محسوب می‌شد.



حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، پس از آنکه مدرک کارشناسی خود را در رشته حقوق قضایی در دانشگاه تهران گرفت، به شهرهای مختلف ایران سفر کرد و به ایراد سخنرانی‌هایی علیه شاه و در حمایت از آیت‌الله خمینی پرداخت. فعالیت‌های وی منجر به آن شد که روحانی ایران را ترک کند و به رهبر ایران که آن زمان در پاریس در تبعید بود، بپیوندد.

برخلاف سمت مذهبی وی که یک حجت‌الاسلام است، در اواخر 20 سالگی‌اش بارها به دلیل اتهامات همکاری با روحانیت بازداشت شده بود. روحانی در اسکاتلند درس خوانده است. گفته می‌شود که وی به راحتی فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی و روسی صحبت می‌کند.

درخواست شیمون پرز از صهیونیست‌ها

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (jpost) نوشت: شیمون پرز درباره دشمنی با آمریکا به خاطر دیپلماسی این کشور در قبال ایران هشدار داد و بر اساس این گزارش، رئیس رژیم صهیونیستی از برخی مقامات این رژیم که انتقادات تندی از اوباما کرده‌اند خواست به آمریکا احترام بگذارند.


به گزارش جام‌نیوز، وی افزوده است که ما نباید اهمیت دوستی با آمریکا را دست کم بگیریم، جروزالم پست ادامه داد: پرز به دنبال بهبود روابط اسرائیل با قویترین متحدش یعنی آمریکا است که به خاطر ایران تیره شده است.
 
تحریم‌های علیه ایران به ضرر آلمان است

میکائیل بارون فون اونگرن اشترنبرگ؛ ‌سفیر آلمان در تهران با اشاره به اینکه بدون تردید این تحریم‌ها به ضرر آلمان است و تنها ایران نیست که از آن لطمه دیده است، اظهار داشت: به محض اینکه زمینه‌های حقوقی فراهم شود، روابط تجاری میان آلمان و ایران از این شرایط سود برده و دو کشور دوباره می‌توانند در تمام زمینه‌ها همکاری داشته باشند و به گفته وی، عمده‌ترین صادرات آلمان به ایران شامل محصولاتی در حوزه صنایع، ماشین‌آلات صنعتی، مواد شیمیایی و مواد دارویی است و صادرات ایران به آلمان نیز شامل محصولات پتروشیمی و نفت است و اقلام دیگری مانند فرش و خشکبار است.

سفیر آلمان در تهران در گفتگو با ایرنا، با تاکید بر اینکه نکته مهم این است که این اقدامات متقابل و به صورت همزمان، گام به گام و موازی با یکدیگر به پیش برود تا بتوان به یک هدف مشخص رسید، گفت: البته سوال‌هایی وجود دارد که باید پاسخ آن‌ها از سوی ایران روشن شود و امیدواریم که با پیشرفت‌هایی که در حال انجام است، به این سوال‌ها هم جواب داده شود.
 
وی مقوله فعالیت‌های جاسوسی آمریکا در چندین کشور اروپایی را هنوز به عینیت نرسیده دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون گفتگوها و بحث‌هایی در خصوص این مساله بین مقامات عالی اروپا و آمریکا در جریان بوده و سعی بر این است که مساله از طریق رسیدن به یک تفاهم دوطرفه حل و فصل شود تا خللی در اعتماد متقابل و روابط دوستانه اروپا و آمریکا وارد نشود.

مقایسه میانگین سنی کابینه یازدهم با دولت‌های پیشین

با بررسی آمار سنی وزرای دولت یازدهم (بدون احتساب سن شهیدی محلاتی و سورنا ستاری) مشخص می شود که روحانی هم‌اکنون با میانگین سنی 57 سال پیرترین دولت پس از انقلاب را تشکیل داده است و نکته دیگر قابل توجه، جهش و رشد میزان سن اعضای کابینه نسبت به دولت‌های قبلی است.

به گزارش فارس، در دولت اول هاشمی رفسنجانی میانگین سنی وزرا حدود 41 سال بود و در دولت دوم وی این میزان 3 سال افزایش پیدا کرد، در دولت اول سیدمحمد خاتمی میانگین سنی اعضای کابینه 45 سال بود که این میزان نسبت به دولت دوم هاشمی تنها یک سال رشد کرده بود و میانگین سنی دولت دوم خاتمی نیز با افزایش 2 ساله نسبت به دولت اول وی تشکیل شد.

کابینه اول محمود احمدی‌نژاد نیز با رشد 2 ساله در میانگین سنی نسبت به دولت دوم خاتمی و با میانگین سنی 49 سال آغاز به کار کرد. میانگین سنی اعضای کابینه در دولت دوم احمدی‌نژاد نیز تغییر محسوسی نداشت و با یک سال رشد به 50 سال رسید، اما با بررسی میانگین سنی وزرای دولت تدبیر و امید مشخص می‌شود که این دولت توانسته رکورد افزایش ناگهانی میانگین سنی کابینه را از آن خود کند و کابینه روحانی 7 سال پیرتر از کابینه محمود احمدی‌نژاد است.

اتحاد اسرائیل و عربستان سعودی علیه ایران


ساندی تایمز در گزارشی می‌نویسد: موساد (سرویس جاسوسی اسرائیل) و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی عربستان سعودی در حال همکاری بر روی نقشه‌های احتمالی علیه ایران از جمله حمله به تاسیسات هسته‌ای این کشور هستند، این نقشه‌ها در صورتی که مذاکرات پیش روی کشورهای 1+5 و ایران، نتواند برنامه هسته‌ای ایران را آنگونه که باید محدود کند به اجرا گذاشته می‌شوند.

به گزارش مهر، ساندی تایمز به نقل از دیپلمات‌ها می‌نویسد که عربستان سعودی توافق کرده که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران بتوانند از حریم هوایی این کشور عبور کنند و علاوه‌  بر این مورد در صورت حمله احتمالی، عربستان با در اختیار گذاشتن هواپیماهای بدون سرنشین، بالگردهای نجات و همچنین هواپیماهای سوخت‌رسان، رژیم صهیونیستی را در اجرای این حمله یاری می‌دهد.

ساندی تایمز به نقل از یک منبع ناشناس می‌نویسد: به محض اینکه توافقنامه هسته‌ای امضا شود گزینه نظامی به روی میز بازمی‌گردد، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از این توافق خشمگین بوده و عربستان قصد دارد که به اسرائیل هر گونه کمکی را ارائه بدهد.

قراردادهای اقتصادی، پاداش خوش خدمتی فرانسه

شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی در آستانه ملاقات خود با رئیس‌جمهوری فرانسه از موضع این کشور در مذاکرات هسته‌ای با ایران قدردانی کرد و در مصاحبه خود با هفته‌نامه "لو ژورنال دو دیمانش" گفته است، اعتقاد راسخ داریم که اگر ایران بمب هسته‌ای تولید کند تمام کشورهای خاورمیانه به دنبال این کار خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، شیمون پرز افزود: هیچ وقفه‌ای در سخت‌گیری جامعه جهانی بر ایران نباید واقع شود، اما در چارچوب انتقادهای گسترده از مواضع فرانسه در مذاکرات ژنو، خبرگزاری آلمان نیز نوشت که اولاند برای گرفتن پاداش به تل‌آویو می‌رود و این روزها کمتر دیده شده که مقام‌های اسرائیلی از مواضع اروپایی‌ها تعریف و تمجید کنند، اما به نظر می‌رسد فرانسه با مواضعش در مذاکرات ژنو رضایت اسرائیل را جلب کرده و به همین خاطر برای دریافت پاداش خود که گفته می‌شود انعقاد قراردادهای اقتصادی است، به دیدار نتانیاهو می‌رود.

اجرای ابراهیم تاتلیسس در حضور اردوغان

رجب‌طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه در شهر دیاربکر برای نخستین‌بار میزبان مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق بود، در بخشی از مراسم دیدارهای دو رهبر در دیاربکر، مراسم ازدواج دسته جمعی زوج‌های جوان برگزار شد که در این مراسم دو چهره معروف موسیقی کردهای ترکیه یعنی ابراهیم تاتلیسس و شوان پرور حضور پیدا کردند و آواز خواندند.

به گزارش عصر ایران، ابراهیم تاتلیسس پس از ترور دو سال و نیم پیش کمتر در عرصه عمومی ظاهر می‌شود. وی سرمایه گذاری‌های عظیمی در کردستان عراق در بخش‌هایی چون ساختمان‌سازی کرده است.




تدریس احمدی‌نژاد در دانشگاه ایرانیان  

یک منبع آگاه به صلح‌نیوز گفت: یکی از برنامه‌های اصلی آقای احمدی‌نژاد در مورد دانشگاه ایرانیان؛ توسعه و گسترش آن و همچنین راه‌اندازی شعبه در کشورهای مختلف و علی‌الخصوص ونزوئلا خواهد بود و کارهای بنیادی و لجستیکی این دانشگاه در حال انجام است و اگر کار به همین روال پیش برود از اول بهمن فعالیت دانشگاه به طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس اطلاعی که من دارم قرار است شخص آقای احمدی‌نژاد هم به عنوان رئیس‌ دانشگاه ایرانیان و هم به عنوان استاد دانشگاه در این دانشگاه به تدریس و فعالیت بپردازد.

غذای "حلال" در مدارس فرانسه "حرام" اعلام شد

با طرح جدید ممنوعیت سرو غذای حلال، دانش‌آموزان اقلیت‌های دینی در فرانسه با مشکلات جدی روبرو شدند که بر این اساس خبرگزاری فرانسه نوشت: وزیر آموزش و پرورش این کشور همزمان با آغاز سال تحصیلی2014-2013  اعلام کرد، عرضه غذای حلال و یا مطابق با سنت‌های ادیان مختلف در رستوران‌های مدارس ممنوع است.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجو، در همین حال بسیاری از شهرداری‌های فرانسه استفاده از گوشت‌های حرام در غذای دانش‌آموزان را به مدارس تحمیل کرده‌اند و از سوی دیگر والدین اقلیت‌های دینی در اعتراض به حذف غذای مربوط به ادیان مختلف در مدارس فرانسه و باب شدن غذای حرام به خصوص گوشت خوک در میان دانش‌آموزان، قرار شد تا دیروز (شنبه 25 آبان) تجمع اعتراض‌آمیزی در "ایل دو فرانس" برگزار کنند.

عاشورا روز خوشحالي برای وهابیت

الف نوشت: اعتقاد نداشتن يك چيز است و لجاجت چيز ديگري. وقتي به عاشورا اعتقادي نيست مي‌توان سكوت كرد ولي اگر مي‌خواهي برعكس عمل كني و آن را تبليغ كني لابد از چيزي مي‌ترسي و این عكس يك تابلوي تبليغاتي در عربستان را نشان مي‌دهد.



رد درخواست تماس تلفنی نتانیاهو توسط اوباما

به گزارش خبرگزاری الجریده کویت و به نقل از مقامات کاخ سفید، درخواست‌های مکرر نتانیاهو برای مذاکره تلفنی با اوباما باعث شد که او این تماس‌های تلفنی را به جان کری وزیر امورخارجه آمریکا انتقال دهد و به نتانیاهو گفته شده است که با جان کری تماس بگیرد.



به گزارش بولتن، این در حالیست که لابی‌های قدرتمند اسرائیلی و صهیونیستی با نفوذی که در کاخ سفید دارند تلاش زیادی کرده‌اند تا بتوانند روابط اوباما و نتانیاهو را در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران به هم نزدیک کنند روابطی که صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند که بتوانند از قدرت آمریکا برای اجرای اهداف خود در مذکرات هسته‌ای با ایران استفاده نمایند. یکی از این اقدامات لابی صهیونیستی تقاضای همراهی کردن آمریکا با فرانسه را در طرح پیشنهادات به ایران در زمینه حل و فصل موضوع هسته‌ای می‌باشد.

عكسی كه هیتلر نمی‌خواست منتشر شود

افکارنیوز منتشر کرد، این تصویر یكی از شش تصویری است كه آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی نمی‌خواست هیچکس ببیند. عكس‌هایی كه هنریك هافمن در سال 1925 از او گرفت، اما بعد از آن كه آن‌ها را چاپ كرد به 9 ماه زندان محكوم شد. حركات دست و بدن و صورتش برای سخنرانی‌های بعدی تمرین كند.



علت سخنرانی علنی 17 دقیقه‌ای سید حسن نصرالله

سخنرانی‌های حضوری سید حسن نصرالله در جمع مردم همیشه به عنوان خبر مهم در صدر توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد و همزمان حاشیه های آن نیز اهمیت قابل توجهی دارد که این بار راز 17 سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در روز عاشورا مورد توجه یک روزنامه صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت أحرونوت" دلیل حضور علنی ˈسیدحسن نصرللهˈ دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عاشورای حسینی و سخنرانی برای جمع عزاداران را از نگاه خود بررسی کرده است و این روزنامه نوشته است: سیدحسن نصرالله پشت یک تریبون معمولی و بدون شیشه محافظ سخنرانی کرد و فقط تیم حفاظتی دور او را گرفته بودند. وی روز عاشورا 17 دقیقه سخنرانی کرد و از سوی دیگر، هواپیماهای اسراییل برای رسیدن به ضاحیه جنوبی نزدیک بیروت 21 دقیقه وقت نیاز دارند که این موضوع دربرگیرنده پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو بود.

این روزنامه صهیونیستی تاکید کرد: سید حسن نصرالله این پیام را به اسراییل داد که همه چیز را می‌داند و قادر به انجام هر کاری است. همزمان با این سخنرانی پارازیت بسیاری بویژه مرزهای لبنان و بیروت را فرا گرفت که این امر بر پرواز هواپیماها تأثیر می‌گذارد و همچنین شبکه اینترنت و خطوط تلفن در برخی مناطق لبنان قطع شد.
 
تمام فتواهای خبیثانه مفتی اعظم وهابیت

عبدالعزيز بن‌ عبدالله‌ بن محمد بن عبداللطيف آل‌الشيخ مفتی اعظم وهابیت و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین علیه‌السلام، شیعیان و ایران دارد. وی که از نسل محمد بن عبدالوهاب موسس وهابیت است، پس از بن‌باز متصدی این منصب شده، وی  در تاریخ سوم ذیحجه 1362 ق در شهر مکه به دنیا آمد و در سن هشت سالگی پدرش را از دست داد، به طور مادرزادی از ضعف چشم آزار می‌برد تا اینکه در جوانی به سال 1381هـ بینایی‌اش را از دست داد.

به گزارش مشرق، آموختن را نزد بعضی از علما در الحلق آغاز کرد و در سال 1375هـ به معهد إمام الدعوة ملحق شد و تحصیلاتش را در دانشکده فقه در سال 1383هـ/ 1384 هـ با مدرک دکترا تمام کرد. وی مدرس معهد إمام‌الدعوة العلمي تا سال 1392هـ بود و پس از آن مدرس دانشکده فقه رياض از 1392.



آل شیخ در سال 1412 و با دستور مستقيم پادشاه عربستان سمت رياست اداره مطالعات علمي و صدور فتاوا منصوب شده است، در سال 1417 نیز به مقام نیابت و قائم مقامی مفتی اعظم عربستان در آمد. با مرگ شيخ عبدالعزيز بن‌باز مفتی اعظم وقت عربستان در تاریخ 29/محرم1420 به مقام مفتي عام و اعظم وهابیون عربستان سعودي و رئيس هيئة كبار علما عربستان منصوب شد و در حال حاضر در حكومت عربستان از جايگاه وزارت برخوردار است.

عمربن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار کرد. در این مراسم بسیاری از مفتی‌های وهابی سعودی شرکت نموده و این ننگ را به مفتی اعظم و فرزندش تبریک گفتند. وی یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم‌السلام در عراق را صادر کرده‌اند.



وی فتاوهای مسخره‌ای دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

• جشن میلاد برای رسول خدا صلی‌الله علیه و آله حرام

• قیام حسين (علیه‌السلام) علیه یزید حرام!

• همه کلیساها را خراب کنید!

• برپایی جشن عروسی پسر شیخ در روز عاشورا!!!!

• راهپیمایی برای دفاع از پیامبر صلی‌الله علیه و آله حرام!

• شعار علیه آمریکا حرام!

• راهپیمایی برای همبستگی با مردم غزه و فلسطین ممنوع!

• حمله به شیعیان!

• بیداری اسلامی و اخراج دیکتاتورها حرام

• وجود امام زمان دروغ است.

• ایرانی‌ها مجوس و آتش‌پرست هستند.

• دفاع از مردم بحرین حرام!

• حمله به مسئولان سوریه واجب!

• جواز اجبار ازدواج دختران ده ساله بدون رضایت خود آن‌ها!

جنجال‌آفرینی به خاطر توزیع غذای حلال در پارلمان بلژیک

گروهی از نمایندگان اسلام‌ستیز پارلمان بلژیک پس از مشاهده مواد غذایی عرضه‌ شده در بوفه پارلمان که برچسب "حلال" روی آن‌ها وجود دارد، در صفحات شخصی خود در "فیسبوک" و "توئیتر" به شدت با این موضوع مخالفت کردند. به گزارش ایکنا، "ژاکلین گلانت" یکی از این افرادی است که عرضه محصولات غذایی حلال در پارلمان را "غیرقابل قبول" خوانده و تاکید کرد: من با فروش محصولات حلال در کشور مخالفتی ندارم ولی عرضه این محصولات در پارلمان فدرال قابل باور نیست دولت بلژیک حامی هیچ گروه دینی نیست و عرضه محصولات حلال در بوفه پارلمان خلاف قوانین به‌شمار می‌رود!

وی افزود: ما حق نداریم از پیروان هیچ دین یا مذهبی حمایت کنیم چرا که دولت باید در اینگونه موارد خنثی عمل کند؛ در حالی‌که فروش محصولات حلال به مفهوم صدور مجوز برای حمایت از تولیدکنندگان یا مصرف‌کنندگان مسلمان است و عرضه محصولات با برچسب حلال حتی در جلسات کمیسیون نیز تصویب نشده است و مشخص نیست که چگونه این محصولات وارد پارلمان شده‌اند. تعداد دیگری از نمایندگان پارلمان با حمایت از اظهارات گلانت، توقف عرضه محصولات حلال را در ساختمان پارلمان خواستار شدند.

سربازی در دوره قاجار

نواندیش نوشت: تصویر سرباز سوار بر اسب مربوط به زمان قاجار است.



با لبخند آمریکا،‌ چین را پس ندهیم!




مرسی با لباسی ویژه در برج‌العرب

بر اساس تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، محمد مرسی پس از انتقال به زندان "برج العرب" برای اولین بار با لباس سفید ویژه بازداشت موقت، مشاهده شد.

به گزارش ابنا، محمد مرسی رئیس‌جمهور برکنار شده مصر بر خلاف میل خود، در زندان "برج العرب" لباس سفید زندان را به تن کرد اما لبخندی را به لب دارد.



شخصیتی که صهیونیسم را به وحشت انداخته است

سید حسن نصرالله در 9 شهریور 1339 ه.ش (8 ربیع الاول 1380 ق، 31 اوت سال 1960 م) در شهرک "البازوریه" از محله‌های فقیرنشین شرق "صور" در جنوب لبنان به دنیا آمد. نام مادرش "مهدیه صفی‌الدین" و نام پدرش "سید عبدالکریم" است و به دلیل فقر اقتصادی و شرایط نامساعد کاری، خانواده وی به منطقه "الکرنتینا" در جنوب بیروت رفتند و در سال 1975 میلادی، همزمان با آغاز جنگ داخلی لبنان، به البازوریه برگشتند.
 
جام نوشت: خودش می‌گوید در کودکی شال مشکی و بلند مادر بزرگش را دور سر می‌پیچانده و به حاضران می‌گفته من روحانی هستم، پشت سرم نماز بخوانید. شخصیت نصرالله در محله کرنتینا شکل گرفت، وی در نوجوانی نزد پدرش در مغازه میوه‌فروشی کار می‌کرده و برخلاف دوستانش که همیشه راهی زمین‌های فوتبال و سواحل توریستی بیروت بودند، به مناطق مجاور کرنتینا همانند، ‌النبعه، سن‌الفیل و برج حمود می‌رفت تا از فضای معنوی مساجد آن‌ها استفاده کند.



نصرالله تحصیلات مقطع ابتدایی را در زادگاهش و دوره راهنمایی را در محله‌ای به نام سن‌الفیل در شرق بیروت گذراند و مقطع دبیرستان را در روستای البازوریه در جنوب لبنان به پایان رسانید و در سن 19 سالگی با دختری که به نام "ام‌هادی" معروف است ازدواج کرد و حاصل این ازدواج، 4 فرزند پسر و یک فرزند دختر است.



سید حسن نصرالله پس از صبحی‌الطفیلی و سید عباس موسوی، سومین دبیرکل حزب‌ الله لبنان است؛ جنبش‌های چپ مارکسیستی و کمونیستی در آن دوران در البازوریه بسیار فعال بودند، اما سید حسن نصرالله به جنبش اسلامی اَمَل که امام موسی‌ صدر آن را در لبنان پایه‌ریزی کرده بود، پیوست. دیری نگذشت که نصرالله به عنوان نماینده اَمَل در البازوریه فعالیت سیاسی‌اش را گسترش داد و پس از آشنایی با یک روحانی مدرس علوم دینی به نام "سید محمد الغروی" در مسجد صدر شهر صور برای ادامه تحصیلات حوزوی به نجف رفت.  

نصرالله به دلیل فشارهای موجود در عراق به لبنان برگشت و در حوزه علمیه بعلبک مشغول به تحصیل و تدریس شد. در کنار تحصیلات حوزوی، دوره‌های مختلف چریکی را پشت‌سر گذاشت و به دلیل توانایی در مدیریت و فرماندهی، به عنوان نماینده جنبش اَمَل در دره "بقاع" منصوب شد و در دیداری که در سال ۱۳۶۰ با امام خمینی (ره) در تهران داشت، به عنوان نماینده امام  در امور حسبیه و اخذ امور شرعیه در لبنان منصوب شد و نصرالله در زمان دریافت این حکم ۲۱ ساله بود. نصرالله در سال ۱۳۶۱ هم به عنوان سرپرست تیم ورزشی جنبش امل به تهران سفر کرد که به دلیل در گرفتن جنگ ۱۹۸۲ لبنان این سفر نیمه‌تمام ماند.
 


در سال 1982 هسته اولیه حزب‌الله شکل گرفت و در این دوران نصرالله 22 ساله بود و به عنوان یک نیروی تبلیغاتی برای جذب جوانان شیعی برای پیوستن به حزب کار می‌کرد. پس از مدتی وی به سمت معاون دفتر حزب در بیروت در کنار "ابراهیم امین‌السید" ایفای مسئولیت کرد تا اینکه معاونت اجرایی حزب که به منظور تنفیذ مصوبات شورای مرکزی حزب‌الله ایجاد شده بود، تأسیس شد که نصرالله در این زمان به سمت معاون اجرایی حزب مشغول به کار شد و پس از آن برای ادامه تحصیلات حوزوی راهی قم شد و پس از مدتی به دلیل اختلافات تنش‌زای جنبش اَمَل و حزب‌الله دوباره به لبنان برگشت.
 
اما بعد از دبیر کلی نصرالله، حادثه‌ای موجب احترام وی نزد تمامی مذاهب در لبنان شد، دو تن از رزمندگان حزب‌الله در حمله به يكي از مواضع ارتش اسرائيل در منطقه جبل‌الرفيع در جنوب لبنان به شهادت رسيدند و تلويزيون اسرائيل بدون اطلاع از هويت اين دو نفر، تصوير خون‌آلود آنان را به نمايش گذاشت، به سرعت مشخص شد كه يكي از اين دو تن، سيد هادي، فرزند سيد حسن نصر‌الله، دبير كل حزب‌الله است و انتشار اين خبر همانند بمبي در جامعه لبنان صدا كرد زیرا در تاريخ لبنان، چه در زمان جنگ داخلي و چه در مقابله با تجاوز نظامي اسرائيل، هيچ‌گاه ديده نشد كه فرزند يكي از رهبران گروهاي سياسي و يا شبه نظاميان در راه مبارزه كشته شده باشد.



دبیرکل حزب‌الله لبنان نیمی از جنگ روانی خود علیه رژیم صهیونیستی را تنها با سخنانش در نشست‌های رسانه‌ای به فعلیت رساند و واکنش مردمی به سخنان وی به حدی رسید که حتی حالات چهره‌اش یا آهنگ صدایش مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار می گرفت، در طرف مقابل، اتباع اسرائیل سخنان سیدحسن نصرالله را به خاطر اطمینان از صحت و سقم آن، دنبال می‌کردند و آن را با سانسوری که مقامات اسرائیلی در طول جنگ بر اخبار اعمال می‌کردند، مقایسه می‌نمودند.

کادر 15 نفره از تحلیلگران اطلاعاتی، شرق‌شناسان و روانشناسان به تحلیل و بررسی شخصیت نصرالله و ویژگی‌های جدید این شخصیت پرداختند. این تیم کارشناسی در مسیر پژوهش‌های خود سلسله اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف از جمله ابعاد روانی و شکل حرکات دست و حالات صورت وی را گردآوری نمودند و روزنامه "یدیعوت آحارونوت" نوشت که‌ نصرالله به شکل فوق‌العاده‌ای آدم بسیار فهمیده‌ای است؛ هرگز از مرگ نمی‌هراسد و بر این باور است که آینده‌ای نیز در پیش است ولی باید در مقابل چالشی که فراروی وی قرار گرفته، فوری مقابله کند.

حفاظت از سید حسن نصرالله را می‎توان پیچیده‌ترین و حساس‎ترین عملیات حفاظت سیاستمداران دنیا دانست؛ زیرا تعداد نقشه‌های شکست خورده برای ترور وی قابل شمارش نیست و وی زیر ذره‎بین گروه‎های تروریستی و سازمان‌های جاسوسی قرار دارد و این تهدیدات غیرقابل وصف به حدی است که در برخی خاطرات پیرامون سیدحسن نصرالله آمده است: در زمانی٬ عملیات تروریستی علیه دبیرکل حزب‎الله آنقدر افزایش یافته بود که وی شب‎ها چندین‌بار محل استراحت خود را تغییر می‎داده است.

آنچه در پی می‎آید٬ تصویر خودروهای تیم حفاظتی سیدحسن نصرالله در سخنرانی روز عاشورا در ورزشگاه "رایة" ضاحیه جنوبی بیروت است که از یکی از ساختمان‌های مجاور گرفته شده و در سایت "جنوب لبنان" منتشر شده است:



جمع ریش پروفسوری‌ها تکمیل شد


یکی از نکاتی که هنگام رای اعتماد به کابینه حسن روحانی در مورد ظاهر برخی افراد کابینه وجود داشت، شکل محاسن آنها بود! و با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به محمود گودرزی کابینه حسن روحانی بعد از حدود سه ماه تکمیل شد و اتفاقا عضو آخر کابینه هم ریش پرفسوری از آب درآمد!
 
به گزارش جام، حالا با تکمیل شدن کابینه حجت‌الاسلام حسن روحانی، جمع ریش پرفسوری‌ها نیز تکمیل شده است!


ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران


معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری


نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران و نهاد ریاست جمهوری


آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم


محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان


حسین فریدون، برادر حسن روحانی و دستیار ویژه رئیس جمهور

مفتی که عاشورای حسینی را به جشن و پایکوبی تبدیل کرد

در شرایطی که مفتی‌های وهابی در توجیه شراب‌خواری دولتمردان سعودی و بوسیدن دست و گونه زنان غربی در ملاقات‌های رسمی و غیررسمی، رعایت اصول معاشرت و احترام گذاشتن به فرهنگ و عقاید غربی‌ها را بهانه می‌کنند، مفتی اعظم عربستان در سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) و سوگواری شیعیان در عزای فرزند پیامبر (ص) برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و همکیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند.

به گزارش افکار، عمر پسر کوچک این شیخ عاشورای سال پیش ازدواج کرد و امسال هم جشن سالگرد گرفت. این مراسم در باشگاه سفارتخانه‌های ریاض برگزار شد.


داماد در کنار فرزندان سلطان بن عبدالعزیز، عبدالله، نایف، نواف و منصور



مشرق/ شیوه جدید اماراتی‌ها برای به رخ کشیدن ثروت


انتهای پیام/
برچسب ها: سیاسی ، باشگاه ، خبرنگاران ، عسگر اولادی ، مصطفی تاجزاده ، محتشمی پور ، صهیونیسم ، یهودیان ، افغانی ، حسن خمینی ، احمدی نژاد ، دیوید کامرون ، کیم جونگ اون ، پالیسی میک ، رئیس جمهور ، چین ، باراک اوباما ، پوتین ، مرکل ، حسن روحانی ، بشار اسد ، فیلیپین ، اونگرن ، اشترنبرگ ، سفیر آلمان ، مسعود جزایری ، سعید حدادیان ، جواد مقدم ، سازور ، عبدا لرضا ، منصور ارضی ، محمد طاهری ، الآن ، مداحان ، محمود کریمی ، تروریست ، سوریه ، داعش ، ابو القعقاع ، کابل ، عربی پرس ، سورنا ستاری ، هاشمی رفسنجانی ، محمد خاتمی ، اقلیت دینی ، فرانسه ، شهرداری ، مدارس ، دماچ ، یمن ، سلفی ، صدای آمریکا ، voa ، العربیه ، alarabiya ، گروه حوثی ، ابراهیم تاتلیسس ، شوان پرور ، مسعود بارزانی ، کردستان عراق ، طیب اردوغان ، وزارت دادگستری ، شیمون پرز ، آْمان ، تل آویو ، لادن ، بقایی ، مشائی ، دانشگاه ، ایرانیان ، لو ژورنال ، دو دیمانش ، رژیم ، صهیونیستی ، اسرائیل ، عربستان سعودی ، موساد ، ساندی تایمز ، هسته ای دانش آموزان ، عاشورا ، الجریده کویت ، نتانیاهو ، جان کری ، وزیر ، امور خارجه ، آدولف هیتلر ، هنریک هافمن ، حسن نصر الله ، یدیعوت أحارونوت ، حزب الله ، لبنان ، قدس آنلاین ، اسکاتلندیارد ، دویچه وله ، محمد مرسی ، اخوان المسلمین ، مفتی اعظم ، وهابیت ، عبدالوهاب ، مذاکرات ژنو ، روزنامه ، فرانکفورتر ، آلگماینه ، مناقشات اتمی ، دیپلمات غربی ، لابی گری ، اعضای کنگره ، کاخ سفید ، سانتریفیوژ ، یدیعوت آحارنوث ، رجب ، نماینده مجلس ، ترکیه ، لائیک ، نخست وزیر ، تایمز اسرائیل ، امام خمینی ، معامله قرن ، گورستان خودورها ، سوئیس ، توماس مارگلیست ، قطعنامه ، گوربتال سوئیس ، رهبر انقلاب ، خیابان یاسر ، میدان آرژانتین ، بنیاد مستضعفان ، میدان ونک ، ساختمان ولنجک ، پوشش بانوان ، خیاط لنکشایر ، کاترین اشتون ، تروریستی ، جیش العدل ، شبکه وهابی ، کلمه ، احمدی مقدم ، عزل و نصب ، وزارت نفت ، وزارت بهداشت ، وزیر خارجه ، خانه ملت ، فرید الدین ، رهروان ولایت ، فراکسیون ، اصولگرایان ، غلامعلی ، حداد عادل ، علی لاریجانی ، پهلوی ، فرودگاه ، مهر آباد ، بن گوریون ، ستاره داوود ، ایران ایر ، گوگل ارث ، رادیو چین ، نماد جنجالی ، افغانستان ، شیعه آنلاین ، جنبش تروریستی ، طالبان ، عامل انتحاری ، چکسلواکی ، بنیامین ، آلمان نازی ، توافقنامه ، مونیخ ، نیوت گینگریچ ، آسوشیتد پرس ، مجلس ، سید محمد خاتمی ، میر حسین موسوی ، میانجیگری صلح ، یونسکو ، عضویت فلسطین ، تعهدات مالی ، بی بی سی ، تسنیم ، ایرنا ، ایسنا ، مهر ، فارس ، خرداد ، پارسینه ، اعتدال ، تعلیق ، پاکستان ، سلاح اتمی ، واشنگتن ، رژیم صهیونیستی ، آلمانی ، iran ، newspapaers ، iran news ، yjc
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
جالب بود خدا سید حسن نصرالله رو حفظ کنه
آخرین اخبار