گلکسی اس ۵ سامسونگ معرفی شد

شب گذشته کمپانی سامسونگ در رویداد رسمی خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا از نسل پنجم اسمارت‌فون‌های سری گلکسی خود رونمایی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پرچم‌دار جدید این کمپانی به رسم همیشگی سامسونگ، گلکسی S5 نام گذاری شده است، محصولی که به آخرین نسخه اندروید، یعنی 4.4 کیت کت مجهز شده است؛ و از صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1080P استفاده می کند، سامسونگ همچنان به ساخت بدنه پرچم دارهای خود از پلاستیک اصرار دارد، البته در مورد S5 کیفیت این پلاستیک کمی بهتر شده است؛ این اسمارت فون در رنگ‌های آبی، طلایی و سفید عرضه شده است و احتمالا رنگ های دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.


سامسونگ این اسمارت فون را به یک سنسور اثر انگشت که برروی کلید هوم تعبیه شده است، مجهز کرده که علاوه بر آنلاک کردن گوشی، از طریق سیستم Paybal می توان پرداخت های امن را نیز تجربه کرد. علاوه بر این سنسور، بروی فلش دوربین S5 یک سنسور ضربان سنج نیز تعبیه شده است که از طریق اپلیکیشن S Health می توانید تعداد ضربان قلب کاربر را اعلام کند.


دوربین اصلی گلکسی S5 یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که بر اساس ادعای سامسونگ تنها در زمان 0.3 برروی نقطه ی مورد نظر فوکوس می کند، سامسونگ اعلام کرده است که دوربین این اسمارت فون به اندازه ی یک DSLR سریع می باشد علاوه بر این موضوع قابلیت فیلم برداری 4K در آن تعبیه شده است؛   نکته دیگر در باره ی این اسمارت فون ضد آب بودن دستگاه می باشد که خیال برخی از کاربران را راحت خواهد کرد.


 سامسونگ رابط کاربری تاچ ویز را در این محصول از نو طراحی کرده است، اما در بخش سخت افزاری سامسونگ اسمارت فون خود ار علاوه بر صفحه نمایش 1080P به پردازنده ی 4 هسته ای اسنپ دراگون 800 با سرعت 2.5 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم مجهز کرده است؛ S5 در دو نسخه ی 16 و 32 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از میکرو SD عرضه می شود و از شبکه های LTE با سرعت 150Mbps پشتیبانی می کند، سامسونگ این اسمارت فون را در ماه آوریل به بازار عرضه خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
abdulwali
۱۷:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سلام عزیزم خداکنه که صحتمندباشیدهمرای دوستان تان بسیارخوب وبسیاردل چسپ تلیفون است امید است که قیمت تلیفون برایم ایمل کنید.
آخرین اخبار