فرماندار شميرانات :

طرح هاي اجرايي در شميران متفاوت از ديگر مناطق است

سطح فکري،فرهيختگي ساکنان شميران به گونه اي است که باعث شده پروژه هاي اجرايي در اين منطقه بر اساس خواسته هاي شهروندان آن متفاوت از ديگر مناطق شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، عزت الله خانمحمدي فرماندار شميرانات با حضور در شهرداري منطقه يک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اگر به شناخت خوبي در شميران برسيم و به انتظارات مردم و شهروندان وقوف بيشتري پيدا کنيم متوجه مي شويم که همانطور که شميران ويژه است طرح هايي که در آن به اجرا مي رسند هم ويژه است.
 
وي تصريح کرد: اجراي پروژه هاي بزرگ شهري در شميران قابل تامل است و نشانگر زحمات و تلاش شهردار منطقه يک ، معاونان ، مديران و مجموعه شهرداري است که با توجه به موانع و مشکلاتي که به طبع ساختار شهرستان شميران در اجراي پروژه ها وجود دارد ، اين طرح ها به اجرا و مورد بهره برداري رسيده است.
 
خانمحمدي آثار کار عمراني را در همان زمان اجرا قابل مشاهده دانست و گفت : اين آثار که به طور عمده خدماتي است، باز خوردش رفاه مردم است به همين دليل با همه مشکلات و موانعي که در اجرا دارد بسيار لذت بخش است.
فرماندار شميرانات منطقه يک تهران را قطعه اي از تاريخ انقلاب اسلامي دانست و گفت: شميران به دليل وجود محله جماران و سکونت حضرت امام (ره) در آن قطعه اي از تاريخ انقلاب اسلامي است.

خانمحمدي ميدان تجريش را مرکز منطقه و نماد شميران دانست و ساماندهي اطراف ميدان، امامزاده صالح(ع) و وضعيت ترافيکي و... را از موارد مهم اجرايي در شهرداري دانست و اعلام آمادگي نمود از ظرفيت هاي موجود شهرستان براي خدمات رساني بيشتر به مردم استفاده شود تا شهرداري از ناحيه غير شهرداري هم کمک و حمايت شود.

مجتبي يزداني شهردار منطقه يک نيز در اين جلسه به اعلام پروژه هاي اجرا شده و در حال اجرا در منطقه پرداخت و گفت: هدف از اجراي پروژه هاي فوق توسعه فضاهاي سبز شهري و تکميل و ارتقاء سرانه هاي خدماتي در محلات 26 گانه شمال تهران است که بايد با اجراي کار سيستمي ، تعامل ، همکاري و همفکري بيشتر در فضاي بين بخشي پيشرفت آنها به 100 درصد برسد.

يزداني خاطر نشان ساخت: ساخت سوله هاي بحران در نواحي 10 گانه منطقه در مرحله اجراست که اميدواريم تا پايان سال جاري 6 تا 7 سوله بحران تعيين تکليف شود و احداث 3 سوله باقي مانده نيز در سال آينده اجرا شود.

وي ساماندهي رود دره هاي گلابدره ، ولنجک، دربند، مقصودبيک و خرگوش دره را از پروژه هاي بزرگ و مهم منطقه دانست و گفت: پيشرفت و تکميل برخي از پروژه هاي کلان نيازمند همکاري ساير نهاد ها از جمله فرمانداري، استانداري و ... است که با برگزاري جلسات مشترک با آنها حل و فصل و به نتيجه خواهد رسيد.

شهردار منطقه يک تملک بيش از 9 باغ را براي توسعه بوستان ها از ديگر پروژه هاي اين بخش دانست و گفت: باغ جهاد کشاورزي، لارک، اوقاف، فرمانفرما، مسيح تهران، سعيد ميرزا، فيروزگر، محله تجريش و ... از باغ هايي است که شوراياري ها درخواست تملک آنها را داشتند که در حال بررسي است.

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار