درگیری مرگبار 15 ساعته پلیس با سارقان مسلح/2 گروگان‌ آزاد شدند+عکس

طي درگيري مسلحانه ماموران انتظامي سيستان و بلوچستان با آدم ربايان و سارقان مسلح در زاهدان، دو تن از آنان به هلاکت و دو تن نيز دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ "ابراهيم قربان زاده" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت  مسلحانه در زاهدان، ماموران پليس آگاهي، تحقيقات اطلاعاتي و انتظامي گسترده اي را براي شناسايي متهمان آغاز کردند.

وي افزود: در نتيجه تحقيقات انجام شده و پيگيري سرنخ هاي موجود، پليس موفق شد هويت سارقان مسلح را شناسايي و عمليات دستگيري آنان را طرح ريزي و  به مرحله اجرا در آورد.

جانشين فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در ادامه اين خبر گفت: سارقان مسلح که عرصه را برخود تنگ مي ديدند با ربودن دو پسر بچه از شهر زاهدان به مخفيگاه خود متواري شدند.

سرهنگ قربان زاده با اشاره به شناسايي مخفيگاه متهمان اظهار داشت: ماموران زبده اي از يگان ويژه، پليس آگاهي و ماموران انتظامي زاهدان با همکاري قرارگاه قدس سپاه پاسداران و بسيج   ، مخفيگاه متهمان را در يکي از محلات زاهدان به محاصره کامل درآورده و در درگيري مسلحانه که 15 ساعت به طول انجاميد، دو سارق مسلح به هلاکت و دو نفر از آنان نيز دستگير شدند.

وي با اشاره به آزادي دو پسر بچه  خاطر نشان کرد:  در پاکسازي محل درگيري تعدادي سلاح و مقاديري مهمات کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار