در راستای اجرای فاز نهایی عملیات عمرانی طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) صورت گرفت ؛

انسداد موقت تقاطع خیابان های خوش و مالک اشتر درمنطقه 10 تهران

برای اجرای فاز نهایی طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) ، ضلع شمال تقاطع خیابان های خوش و خیابان مالک اشتر به طور موقت مسدود شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سید رضا تربت جو معاون حمل و نقل وترافیک منطقه ضمن اعلام خبر  با درخواست پوزش از شهروندان بابت مشکلات به وجود آمده در اجرای این طرح گفت : همزمان با اجرای عملیات عمرانی تعریض باند شمالی خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل  خیابان رودکی تا خیابان خوش  ،  ضلع شمال تقاطع خیابان خوش و خیابان مالک اشتر مسدود شد .
 
وی افزود : با توجه به عدم دسترسی مستقیم به خیابان امام خمینی (ره) از طریق این معبر و نیز باز بودن باند جنوبی خیابان امام خمینی در مسیر شرق به غرب ، تداوم حرکت وسایل نقلیه از طریق خیابان مالک اشتر صورت می گیرد .
 
به گفته تربت جو مسیر مستقیم خیابان قصرالدشت تقاطع خیابان امام خمینی (ره) نیز مسدود شده و خودروها برای ادامه مسیر باید از دور برگردان مقابل اداره مخابرات واقع در خیابان امام خمینی استفاده نمایند همچنین باند جنوبی خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان کارون تا خیابان قصرالشدت مجددا بازگشایی شد .
 
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خاطر نشان کرد : با هماهنگی ها و رایزنی های انجام شده با پلیس راهور و استقرار نیروهای اجرایی و نصب المان ها و تابلوهای ترافیکی و انتظامی مقررات راهنمایی و رانندگی در این محدوده اعمال می شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار