لیلا بلوکات:

"زماني براي عاشقي" يادآور احترام به سنت‌ها است

نقش من در سريال "زماني براي عاشقي" خيلي سخت است و به گفته کارگردان از عهده آن به خوبي برآمده‌ام.

"ليلا بلوکات" بازيگر سريال "زماني براي عاشقي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: درسريال "زماني براي عاشقي" ايفاگر نقش نرگس عروس اين خانواده و تيم خوبي که از نويسنده و تک تک عوامل چيده شده نويد يک خروجي خوب را مي‌دهد و اميدوارم همانند کار "صاحبدلان" که اين کار نيز همچنين فضايي دارد در ميان مردم به خوبي ديده شود.

وي افزود: اين سريال قصد دارد که يادآور احترام به سنت ها است و تلفيق آن با حس حال محرم مي تواند براي مخاطب يک فضاي دلنشيني را ايجاد کند.

"بلوکات" در خصوص فيلمنامه بيان کرد: نويسنده اصلي کار آقاي محلوجيان انگار اين کار را از کنار مردم برداشته  و آن را به رشته تحرير در آورده و در هر کار بالاخره اشکالاتي در ديالوگ است ولي اين کار آنقدر درست نوشته شده که احتياج به کوچکترين تغييري نيز درآن نيست و به نظرم از جنس خود مردم است.

وي ادامه داد: نقش من در اين سريال خيلي سخت است و به گفته کارگردان تا الآن توانسته ام از عهده آن برآيم قطعا بعنوان يک کار خوب در پرونده کاريم ثبت خواهد شد هنگام قرار گرفتن جلوي دوربين لطيفي بسيار راحت بودم و بازيگري جلوي دوربين يک کارگردان موفق را تجربه کردم.

"بلوکات" در پايان عنوان کرد: کار با لطيفي بي نظير بود و وقتي جلوي دوربين اين کارگردان قرار گرفتم تفاوت بازي گرفتن يک کارگردان خوب را تجربه کردم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار