بازيگر"زماني براي عاشقي" مطرح كرد

"محمدحسين لطيفي" بي‌نظيرترين كارگردان عرصه هنر

"سعيده عرب" بازيگر تلويزيون "محمدحسين لطيفي" را يكي از بي نظيرترين كارگردانان عرصه هنر مي‌داند.

سعيده عرب، بازيگر تلويزيون در خصوص بازي در مجموعه تلويزيوني "زماني براي عاشقي"  به كارگرداني محمدحسين لطيفي به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:  براي بازي در اين مجموعه از سوي لبافي دستيار محمد حسين لطيفي دعوتبه كار شدم و با  اشتياق بازي در اين پروژه را پذيرفتم.

عرب در ادامه گفت: اين مجموعه حال و هوايي محرمي داردو در مورد راه اندازي مجدد تعزيه خواني است كه سال‌ها پيش توسط چند دوست اجرا مي‌شده و با كنار هم قرار گرفتن اين دوستان تصميم به اجراي آن مي‌گيرند كه البته ماجراهايي در خصوص اين تعذيه خواني در قصه رخ مي‌دهد.

وي در خصوص بازيگران "زماني براي عاشقي" تصريح كرد: در اين مجموعه با بازيگراني چون علي اوسيوند، ليلا بلوكات، زهرا سعيدي، زهره حميدي، نفيسه روشن و...همبازي هستم.

عرب در مورد كارگرداني اين اثر عنوان كرد: محمدحسين لطيفي يكي از بي نظيرترين كارگردانان عرصه هنر است كه توانسته موضوعات ديني را به زيبايي به تصوير بكشدو من افتخار مي‌كنم كه در اين پروژه شاگردي وي را مي‌كنم.

وي خاطرنشان كرد: فيلمبرداري "زماني براي عاشقي" همچنان ادامه دارد و من سكانسي را كه مربوط به من را هفته آينده بازي مي‌كنم.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: زاهدی ، تاسوعا ، برنامه ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار