مروری بر مهمترين عناوین خبری "بین الملل" سه شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "بين الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پ ک ک ترکيه را به از سرگيري شورش تهديد کرد ، سرخط خبرهای امروز رسانه‌ها و روزنامه‌های بین‌المللی ، نتانياهو، پرز و بنت راي دادند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پرز: مطمئن نيستم راه حلي ديپلماتيک براي مسئله هسته‌اي ايران به دست آيد/ من "اسد" را رهبر نمي دانم/ "عباس" واقعا بدنبال صلح است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/30/1655285_173.jpg

 رئيس رژيم صهيونيستي در مصاحبه اي اختصاصي با شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار ادعاهاي را در قبال ايران و سوريه و فلسطين مطرح کرد.

نشانه‌های بروز شکاف میان آمریکا و اسرائیل در مواجهه با ایران
 چند روز پس از پایان مذاکرات ژنو، برخی رسانه‌ها و کارشناسان از بروز شکاف میان اسرائیل و آمریکا بر سر مواجهه با ایران می‌گویند. برخی از آن‌ها می‌گویند با ادامه روند فعلی، "انفجار" میان اوباما و نتانیاهو رخ خواهد داد.

اعلام آمادگي وزارت بهداشت روسیه برای همکاري بهداشتي-پزشکی با ايران "

ورونیکا اسکورتسووا" وزارت بهداشت روسیه برای همکاری با همتایان ایرانی در زمینۀ بهداشتي و پزشکي بخصوص اختراع روش‌های نوآورانه درمان اعلام آمادگي کرد.

"ام آي6" در صدد افزايش جاسوسانش در افغانستان

روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگليس نوشته‌است که سازمان اطلاعات مخفی اين کشور یا "ام‌آی6" خواستار افزایش جاسوسان خود در افغانستان شده است.

کویت ؛ میزبان کنفرانس کمک به آوارگان سوری
 کویت با درخواست سازمان ملل مبنی بر میزبانی نشست حامیان مالی آوارگان سوری موافقت کرد، این درخواست را بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در اوایل ماه جاری میلادی از مطرح کرده بود.

سرخط خبرهای امروز رسانه‌ها و روزنامه‌های بین‌المللی
 افشای ابعاد جدیدی از جاسوسی آمریکا خصوصا شنود مکالمات تلفنی مردم فرانسه ، اعتراض گروه های حقوق بشری درباره حملات پهپادی آمریکا به یمن و پاکستان و کشتار غیرنظامیان و تازه ترین تیراندازی آمریکا توسط یک دانش آموز 12 ساله از مهم ترین خبرهای رسانه های خارجی است .

پ ک ک ترکيه را به از سرگيري شورش تهديد کرد

 رئيس شاخه سياسي گروه پ ک ک از مخفيگاه خود در کوه هاي قنديل عراق اعلام کرد اين گروه آماده است بار ديگر از شمال عراق وارد ترکيه شود.

نشانه‌های بروز شکاف میان آمریکا و اسرائیل در مواجهه با ایران

 چند روز پس از پایان مذاکرات ژنو، برخی رسانه‌ها و کارشناسان از بروز شکاف میان اسرائیل و آمریکا بر سر مواجهه با ایران می‌گویند. برخی از آن‌ها می‌گویند با ادامه روند فعلی، "انفجار" میان اوباما و نتانیاهو رخ خواهد داد.

رايانه هاي آژانس بين المللي انرژي اتمي هدف حمله قرار گرفت
 رايانه هاي آژانس بين المللي انرژي اتمي هدف حمله بدافزارها قرار گرفت.

تهدید نظامی کره شمال علیه آمریکا

 کره شمالی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که آمریکا به طور آشکارا این کشور را تهدید می‌کند و هشدار داد که قادر است به تحریک و فتنه انگیزی‌های واشنگتن با جنگ پاسخ دهد.

نتانياهو، پرز و بنت راي دادند
 در انتخابات شهرداري رژيم صهيونيستي، شماري از مقامات اين رژيم پاي صندوق هاي راي رفتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار