ايجاد کانال يارانه در بخش کشاورزي/

رييس‌جمهور قول حل مشکلات تا پايان سال را داده است

عضو هيات رييسه کميسيون کشاورزي مجلس با اشاره به سخنان رييس‌جمهور مبني بر حل مشکلات بخش کشاورزي تا پايان سال، گفت: يکي از مباحثي که در مسئله کشاورزي مطرح است، مربوط به اختصاص يارانه به اين بخش مي‌شود.

ناصر صالحي‌نسب نماينده مردم خوزستان و دشت آزادگان در خانه ملت، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه رويکرد دولت نسبت به بخش کشاورزي مثبت است، افزود: هم‌اکنون يکي از دغدغه‌هاي دولت مربوط به تامين نهاده‌هاي کشاورزي و نهاده‌هاي دامي است که البته در همين راستا، کميسيون کشاورزي با دعوت از نماينده بانک مرکزي و نمايندگان شرکت بازرگاني قول حل مشکلات مربوط به اين حوزه را گرفت.

وي با اشاره به اظهارات حجتي مبني بر اينکه اجازه واردات نهاده‌ها را با 700 ميليارد تومان گرفته است، اظهار داشت: در اين راستا مسوولان ذيربط برنامه‌هايي را تدوين کرده‌اندکه در هفته‌هاي آتي در مجلس ارائه خواهد شد .

صالحي‌نسب تصريح کرد: وزير حساسيت زيادي نسبت به اينکه نهاده‌ها در موعد مقرر به کشور برسند، دارد و اينکه  توليدکننده و بهره‌بردار نيز احساس کمبود نکند .

صالحي‌نسب با اشاره به بحث پرداخت يارانه به بخش کشاورزي افزود: اين مسئله که قيمت نهاده‌ها 3 تا 4 برابر افزايش يابد و توليدات با همان منوال سابق ادامه يابد، هيچ‌گونه توجيه اقتصادي براي کشاورزي ندارد.

عضو هيات رييسه کميسيون کشاورزي مجلس تصريح کرد: از اين رو براي ساماندهي اين بخش، بهتر است دولت کانال يارانه را به بخش کشاورزي همراه با اصلاحات، متصل کند.

برچسب ها: مشکلات ، کشاورزی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار