اصفهان/

تامین اعتبار یارانه ها ،مهترین مساله دولت است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اعتبار یارانه ها ،مهترین مساله دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، «حمیدرضا فولادگر» در در جمع اعضای کمیسیون تامین مالی و سرمایه گذاری اتاق اصفهان گفت:هیچ سالی مانند سال جاری از نظر بی نظمی در تهیه و تدوین بودجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته نیز 15 درصد در بخش عمرانی و 65 درصد بخش جاری تحقق یافت و پیش بینی می شود که یک سوم بودجه سال جاری تحقق پیدا نکند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی رکود اقتصادی در کنار نوسانات ارزی و تورم را چالش های مهم اقتصاد کشور برشمرد و گفت:تغییر رویکرد دولت جدید در فضای اقتصاد امید و آرامش ایجاد کرده است.

وی مهمترین مساله پیش روی دولت کنونی را پرداخت یارانه ها برشمرد و گفت:منابع محدود مالی دولت در کنار رکود اقتصادی شرایط سختی را پیش روی دولت برای تامین اعتبار یارانه ها ایجاد کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اتخاذ سیاست های اقتصادی کوتاه مدت از جمله تثبیت نرخ ارز ،ایجاد رونق اقتصادی برای مقابله با رکود موجود و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در طرح های بزرگ اقتصادی از وی دولت می تواند فضای اقتصادی کشور را تغیر دهد.

فولادگر در بخش سخنان دیگری گفت:استان اصفهان با مرکزیت واحدهای بزرگ صنعتی نیازمند یک موسسه سرمایه گذاری و بانک فعال است تا با مشارکت در فعالیت های اقتصادی استان بتواند رونق در فضای کسب و کار ایجاد کند.

وی با اشاره به بندهای طرح حمایت از تولید ملی که در بودجه سال جاری تصویب شد گفت:20 بند طرح فوق که در مجلس به تصویب نرسید در بودجه سال مورد توجه قرار گرفته ولی یکساله بودن بودجه باعث جریان نداشتن این بندها برای سال های بعد می شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.