برای رایانه؛

بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره + دانلود

نرم افزار Brightness Guide ایزاری فوق العاده کاربردی برای تصحیح نور تصاویر می باشد. در ضمن این نرم افزار تصاویر را به صورت کاملا متفاوت ویرایش می کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند. Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است.



به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر می تواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس، برش دادن عکس، نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.



  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

حجم: 4.38 مگابایت
نـسـخــه: 1.1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
چرا عکس ها بعد ار ذخیره اجرا نمیشه فرمت عکس عا قابل تغییر نیست
آخرین اخبار