"فرهاد مجيدي"،"حامد بهداد" و "احسان عليخاني" در "رالي ايراني"

"فرهاد مجيدي"،"حامد بهداد" و "احسان عليخاني" با نظرسنجي مجموعه "رالي ايراني" احتمال انتخاب گزينه بعدي در اين مجموعه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با توجه به نظرسنجي كه تاكنون مجموعه"رالي ايراني" براي انتخاب شركت‌كنندگان بعدي مسابقه در نظر گرفته حاكي از اين است كه چهره‌هاي ورزشي نيز در ميان هنرمندان رقيب جدي هستند كه علاقمندان به اين مجموعه براي حضور در سري دوم آن انتخاب كرده‌اند.

آنطور كه نظرسنجي بر روي سايت اين مجموعه نشان داده گروه تكميلي سري دوم "رالي ايراني" مشخص است البته در اين نظرسنجي كه تاكنون 52 هزار و 215 نفر شركت كردند اما نتيجه نهايي به آخرين مهلت زمان آن بستگي دارد.

در حال حاضر در ميان هنرمندان و ورزشكاران موجود در نظرسنجي "فرهاد مجيدي" بالاترين رتبه را دارد و بعد از وي نيز "علي كريمي"،"محسن يگانه"،"زانيار خسروي"،"احسان عليخاني" و "حامد بهداد" به ترتيب در جايگاه‌هاي بعدي هستند.

در اين نظرسنجي كه 96 نفر شركت دارند اسامي چهره‌هاي ديگري چون"هديه تهراني"،"بهرام رادان"،"مريلا زارعي"،"مصطفي زماني"،"رضا عطاران"،"ترانه عليدوستي"،"نيكي كريمي"،"باران كوثري"،"شهاب حسيني"،"جواد نكونام" ، ما برابر "هديه تهراني"،"پگاه آهنگراني"،"بنيامين بهادري"،"پارسا پيروزفر" و "نگار جواهريان"‌ به چشم مي‌خورد، البته زمانيكه به اين اسامي توجه مي‌كنيم نكته‌اي به نظر مي‌رسد كه اين نامها بر چه اساسي انتخاب شده، با توجه به اينكه حضور برخي از چهره‌ها دور از انتظار است و بعيد به نظر مي‌رسد كه در اين مجموعه حضور پيدا كنند.

طي گفتگويي كه با "عليرضا تهراني" مدير روابط عمومي مجموعه "رالي ايراني" صورت گرفت وي در خصوص اساس انتخاب اين اسامي در نظرسنجي گفت: اسامي كه براي نظرسنجي در نظر گرفته شده براساس درخواست‌هاي مردمي و تصميمات گروه بوده چرا كه برخي از اين اسامي براي همكاري در اين مجموعه قطعي نخواهد بود و بطور قطع نمي‌توان گفت كه اين افراد در سري بعدي حضور پيدا كنند.

وي ادامه داد: در زمان پيش‌توليد بيش از 70 نفر به صورت تلفني براي همكاري در اين اثر دعوت به عمل آمد و برخي از آنها موافقت خود را اعلام كردند البته در اين ميان اسامي عجيبي نيز است كه به دليل تلفيق نظرات اين اتفاق افتاده است.

"تهراني" تصريح كرد: به طور قطع امكان دعوت همه اين اسامي وجود ندارد چرا كه دلايل مختلفي از جمله زمان، بحث مالي، تركيب گروه نيز در اين انتخاب دخيل است.

وي در خصوص اتمام نظرسنجي اظهار داشت: اين نظرسنجي براي بهتر برگزار شدن مسابقه است و تا پايان توليد ادامه خواهد داشت تا از اين طريق ميزان استقبال از مجموعه و ارتباط ميان گروه و مردم نمايان شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مینا پور عباس
۲۲:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
لطفااقای بنیامین بهادری رادعوت کنید خواهش می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۳
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
غزال سعیدی کیا
۱۵:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
اگه میشه از اقای سیاوش خیرابی دعوت کنید مرسی
آخرین اخبار