تكذيب عدم حضور فرزاد حسني در رالي ايراني ٢

با شروع پيش توليد فيلم رالي ايراني ٢ گمانه زني ها براي عدم حضور فرزاد حسني مجري سري اول اين فيلم در برخي سايت ها آغاز شد.

تكذيب عدم حضور فرزاد حسني در رالي ايراني ٢به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛طهراني مدير برنامه ريزي و روابط عمومي رالي ايراني ٢ به خبرنگار فيلم نيوز گفت: با توجه به اينكه فيلم رالي ايراني در سري نخست خود توانست در بين علاقه مندان به ژانر رئاليتي شو جاي خود را پيدا كند اين شايعات هم طبيعي است، اما اگر ميخواهيد از تصميم گروه توليد با خبر شويد، بايد بگويم گروه توليد اين فيلم چندين سال است كه در كنار هم مسابقات رئاليتي شو را در تلويزيون و سينماي خانگي توليد ميكنند و به دور از حاشيه ها درصدد تهيه فيلمي در شان ايرانيان است.

مدير برنامه ريزي رالي ايراني افزود: نميدانم اين شايعات از كجا آغاز شده، اما وقتي ما هنوز جلسه اي با مجري ديگري حتي برگزار نكرده ايم چطور ميتوان به اين قدرت از حذف فرزاد حسني سخن گفت؟ 

طهراني ادامه داد: بدون شك تيم تهيه علاقه داره با توجه به تجربه گذشته گروه، با همان گروه سري جديد را توليد كند اما اين اتفاق لازمه اش برگزاري جلسات با ايشان است.

مدير روابط عمومي رالي ايراني در ادامه گفت: قرار است روز پنج شنبه با فرزاد حسني جلسه اي را برگزار كنيم و تا روز پنج شنبه نميتوان قطعي گفت كه ايشان حضور دارند يا خير! 

طهراني در خصوص حاشيه هاي ايجاد شده در زندگي شخصي حسني گفت: تا چه زماني ما ميخواهيم در زندگي شخصي افراد جستجو كنيم؟ به گروه توليد فيلم رالي ايراني چه ارتباطي دارد زندگي شخصي فرزاد حسني، ما بدنبال تهيه فيلمي شايسته در اين ژانر هستيم. 

وي افزود؛ ان شالله از أواخر اين هفته خبرهاي خوب براي علاقه مندان رالي ايراني خواهيم داشت. 

مدير روابط عمومي رالي ايراني در پايان گفت:  قرار است در روزهاي آينده جلساتي را با هنرمندان و خوانندگان نام آشناي ايران برگزار كنيم و به محض عقد قرارداد به اطلاع هموطنان مي رسانيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار