چه کسي صداي عرب نيا در "چ" را تقليد مي کند ؟

ماجراهای «چ» و حاتمی کیا همچنان ادامه دارد. چند ماهی بیشتر از آتش بس این کارگردان، گروه تولید فارابی و سرمایه گذاران اصلی با فریبرز عرب نیا نمی گذرد که این بار خبری به دست آوردیم که هنوز از شنیدنش متعجب هستیم.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ ماجراهای «چ» و حاتمی کیا همچنان ادامه دارد. چند ماهی بیشتر از آتش بس این کارگردان، گروه تولید فارابی و سرمایه گذاران اصلی با فریبرز عرب نیا نمی گذرد که این بار  خبری به دست آمد که هنوز از شنیدنش متعجب هستیم.



گویا فیلم در مرحله صداگذاری به مشکلاتی برخورده و صدای عرب نیا در چند سکانس کوتاه نامفهوم به نظر رسیده به همین خاطر حاتمی کیا که از قرار معلوم نخواسته او را برای ضبط این چند سکانس به استودیو بکشاند تصمیم گرفته که فکر دیگری کند. آن فکر هم ایده ای نبوده جز استفاده از «سامان گوران» بازیگر و مقلد صدای هنرمندان و ورزشکاران.



آنطور که منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به گوشمان رساند گوران که استعداد بی نظیری در تقلید صدای افراد دارد، این بار به جای عرب نیا در فیم «چ» چند سکانس حرف زده است.
باید منتظر ماند و نظاره کرد که آیا این آخرین حاشیه از این پروژه پر سروصداست یا باز هم اتفاقات دیگری رخ می دهد و خوراک رسانه ها خواهد شد. بد نیست بدانید «چ» داستان مقطعی از زندگی «شهید چمران» است که قرار بود در جشنواره سی و یکم فجر به نمایش دربیاید اما با حاشیه های فراوان این اتفاق نیفتاد و به دلیل مشکلات فنی فیلم به بخش در بهمن ماه 91 نرسید. فریبرز عرب نیا، سعید راد، بابک حمیدیان، مریلا زارعی و مهدی سلطانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

منبع:روزنامه تماشا
برچسب ها: عرب نیا ، چمران ، گوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار