کتابخانه تخصصی فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عضو می پذیرد

کتابخانه تخصصی فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف ارائه خدمات به تمامی متخصصان این حوزه اقدام به عضو گیری افراد از خارج این دانشگاه کرده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کتابخانه تخصصی فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوع خود یکی از غنی ترین مجموعه های تخصصی در حوزه فنی و مهندسی که درحال حاضر در کتابخانه بیش از 100 هزار عنوان کتاب به زبان لاتین و بیش از 20 هزار عنوان کتاب به زبان فارسی است.

این کتابخانه دارای منابع مختلف اطلاعاتی است که براین اساس که در این کتابخانه هزار و 200 عنوان آرشیوه نشریات تخصصی مهندسی و علوم پایه، بیش از 17 هزار عنوان پایان نامه دانشگاهی و 19 پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات و مقالات بین المللی موجود است.

در کتابخانه فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به خدمات الکترونیکی توجه ویژه ای شده و براین اساس 35 هزار عنوان کتاب الکترونیکی نیز در این کتابخانه گردآوری شده است.

این کتابخانه در فضایی بالغ بر 7 هزار و 500 مترمربع در سال 88 با مشارکت شهرداری تهران راه اندازی شد.

کتابخانه فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای بخش های فهرست نویسی و سازماندهی اطلاعات، سفارشات و تامین منابع اطلاعاتی، فناوری اطلاعات، خدمات اطلاعاتی، مرکز آموزش، سالن های مطالعه مجزا برای خانم ها و آقایان، تالارهای جستجو منابع اطلاعاتی، تالار پایان نامه های دانشگاهی، تالارهای نشریات تخصصی، میز امانات، مخزن کتاب و سالن کنفرانس است.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای اطلاع از نحوه عضویت در این کتابخانه می توانند به نشانیHTTP://DIGITALLIB.AUT.AC.IR مراجعه کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار