اخبار لحظه به لحظه از آخرين روز ثبت‌نام داوطلبان رياست جمهوري/

ثبت‌نام هم‌زمان آيت‌الله هاشمي و مشايي براي انتخابات رياست‌جمهوري

آيت‌الله هاشمي و مشايي بطور در حال ثبت‌نام براي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مستقر در ستاد انتخابات کشور، آخرين روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در محل وزارت کشور آغاز شد.

ثبت نام از نامزدهاي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري از صبح روز سه‌شنبه 17 ارديبهشت شروع و تا پايان امروز(شنبه 21 ارديبهشت ماه) ادامه خواهد داشت.

اولین روز با ثبت‌نام 75 داوطلب ریاست‌جمهوری پايان يافت که از اين ميان شناخته شده‌ترین چهره‌ها صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، مصطفی کواکبیان، حجت‌الاسلام حسن روحانی و محمد سعیدی‌کیا بودند.

روز دوم، روزي خالي از چهره‌هاي سياسي بود. در این روز جمعاً 69 نفر به وزارت کشور مراجعه کردند که در میان این داوطلبین، 2 زن نیز وجود داشتند. در این روز تنها چهره شناخته شده، حسن سبحانی استاد دانشگاه و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بود.

روز سوم ثبت‌نام کاندیداها 99 نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند که در میان این تعداد، چهره‌های شناخته شده‌ای همچون شهرام علمداری رئیس سابق اورژانس کشور، سیدمحمد غرضی وزیر دولت‌های موسوی و هاشمی، روح‌الله احمدزاده‌ کرمانی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی و حجت‌الاسلام محمدباقر خرازی دبیرکل حزب‌الله ایران نیز حضور داشتند.

دفتر چهارمين روز ثبت‌نام‌ها با آمدن حداد عادل، زاکانی، اعلمی، علی‌احمدی و رضایی بسته شد و همچنين در پايان نوري آمار ثبت‌نام شدگان اين روز را 123 نفر و مجموع 4 روز را 366 نفر اعلام کرد.


امروز دفتر آخرين روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري در وزارت کشور از ساعت 8 صبح کليد خورد.


آنچه که لازم است از مسافران روزانه وزارت کشور بدانيد


باشگاه خبرنگاران در نظر دارد با ارائه زندگينامه کانديداهاي مطرحي که تاکنون اقدام به ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور کرده‌اند، بخشي از سوابق اجرايي آنان را به رشته تحرير در‌ آورد.





داوود احمدي‌نژاد براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات شد



"داوود احمدي‌نژاد" لحظاتي پيش براي ثبت نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت کشور شد.


احمدی‌نژاد: فعلاً مستقل آمده‌ام


"داوود احمدی‌نژاد" برادر رئیس‌جمهور کشورمان در بدو ورود به ستاد انتخابات کشور درباره حضور خود در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: فعلاً به صورت مستقل آمده‌ام.


جواد اطاعت هم براي ثبت نام به وزارت کشور آمد


جواد اطاعت عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور داوطلب يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شد.


قالیباف پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با‌ آرمان‌های شهدا و امام(ره) تجدید بیعت کرد


محمدباقر قالیباف کانديداي احتمالي یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات رياست جمهوري با حضور بر مزار شهدي گمنام ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کرد.



قاليباف براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور آمد


محمدباقر قاليباف عضو ائتلاف پيشرفت دقايقي پيش براي ثبت نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت کشور شد.


قرائت متن ميثاق‌نامه قاليباف با مردم در جمع خبرنگاران


به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، قالیباف پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران قرار گرفت و متن میثاق‌نامه خود با مردم را قرائت کرد.


به عنوان يک اصلاح‌طلب وارد انتخابات شدم


"جواد اطاعت" امروز صبح در نشست خبري در جمع خبرنگاران گفت: براي همه ايرانيان وارد عرصه انتخابات شدم. وي افزود: آمده‌ام تا صنعت و اقتصاد ايران را از بحران نجات دهم و براي ايرانيان و کشورم ثروت و کمال را به ارمغان بياورم.


مستقل آمده‌ام / احمدی‌نژاد در کابینه‌ام جایگاهی ندارد


وزیر رفاه دولت نهم گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام و فکر می‌کنم به یک تحول در مدیریت کشور نیاز داریم.اين خبر در حال تکميل است


قاليباف: جريان انحرافي در شهرداري وجود ندارد/ من مرد پروژه‌هاي نيمه تمام نيستم


شهردار تهران با اشاره به اينکه من مرد پروژه‌هاي نيمه تمام نيستم، گفت: هيچ پروژه‌اي را در شهر تهران بي‌پايان نخواهم گذاشت و بايد به اين موضوع نيز تاکيد کنم که جريان انحرافي در شهرداري تهران وجود ندارد.

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان نظر نهایی را اعلام کرد/ دلیلی برای ایجاد اختلاف نیست




"حجت‌الاسلام سيد حسن ابوترابی‌فرد" در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برخی خبرها حاکی از انتخاب "محمدرضا باهنر" به عنوان خروجی نهایی ائتلاف اکثریت اصولگرایان دارد، نظرشما درباره این مسئله چیست؟ اظهار داشت: دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان نظر نهایی را اعلام کرده است و اعضا هم به توافق رسیده‌اند.



مديريت بله قربان گو بايد از بين برود



"پرويز کاظمي" وزير رفاه دولت نهم در نشست خبري که در ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد، با بيان اينکه حفظ پايه‌هاي خانواده در شرايط فعلي در کشور الزامي است گفت: مديريت بله قربان‌گو از صحنه سياسي کشورمان حذف شود و از بين برود و مجموعه‌ها بايد براساس معيار عقل در حل مشکلات مردم عمل کند.



کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی تا ساعت 11 مشخص می‌شود


"محمدعلی ایزدی" معاون سابق وزیر نفت در دولت سازندگی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.


ايزدي که سمت معاون اجرایی امور دولت مجمع متخصصین را برعهده دارد در جمع خبرنگاران گفت:کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تا ساعت 11 امروز مشخص خواهد شد.
 
جوانفکر به همراه همسرش وارد وزارت کشور شد



علی اکبر جوانفکر، مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا با همراهی همسرش برای ثبت‌نام انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری به وزارت کشور آمد.


ثبت‌نام بیش از 35 نفر تا ظهر امروز/ قطعي شدن ثبت‌نام 401 نفر تاکنون


تا قبل از ظهر امروز بیش از 35 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند.


ابوترابي فرد: براي حضورم با احمدي‌نژاد مشورت نکردم

نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: بنده توفيق مشورت با رئيس‌جمهور را نداشتم و اين که احيانا دولت نظر مثبتي را به عنوان کانديدا نسبت به من داشته باشد، خبري ندارم.


ابوترابي فرد: اگر تأیید صلاحیت نشوم تمکین خواهم کرد/ از ثبت‌نام متکی در انتخابات خبری ندارم


نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اظهار بي اطلاعي از ثبت‌نام منوچهر متکی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شورای نگهبان برای تأیید و رد صلاحیت‌ها معیار دارد و به طور حتم اگر بنده تأیید صلاحیت نشوم تمکین خواهم کرد.


زاهدي: با داوطلبان عادی و چهره‌های شاخص انتخابات ریاست‌جمهوری برخوردی يکسان خواهد شد


عضو هیئت اجرایی انتخابات گفت: با نامزدهای عادی و چهره‌های شاخص انتخابات ریاست‌جمهوری برخوردی يکسان خواهد شد.


مرتضوي: تاکنون؛ ساعت ثبت‌نام تمديد نشده است/ کسي براي حضور در ستاد هماهنگي نمي‌کند



"سيد صولت مرتضوي" با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه آيا تصميم‌گيري در خصوص تمديد ساعت ثبت‌نام صورت پذيرفته است يا خير؟ گفت: اين جزو اختيارات وزير است و تاکنون تصميمي درباره تمديد ساعت ثبت نام گرفته نشده است.


علي آبادي آمد ولي ثبت‌نام نکرد


محمد علی‌آبادی، معاون سابق تربیت بدنی دولت نهم با حضور در وزارت کشور، قصد ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را داشت، اما به دلیل نقص مدارک موفق به انجام این کار نشد.





اصغرزاده هم برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور آمد/ اصغرزاده پس از ثبت‌نام: تابع پروتکل اصلاح‌طلبان هستم


محمد ابراهیم اصغرزاده از اعضای سابق شورای اسلامی شهر تهران برای ثبت نام به وزارت کشور آمد.


طهماسب مظاهری داوطلب انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري شد


طهماسب مظاهري، رئيس بانک مرکزي در دولت اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلب يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شد.


جريان انحرافي وجود خارجي ندارد/ از احمدي‌نژاد در کابينه‌ام استفاده مي‌کنم/ دولتم ادامه دولت احمدي‌نژاد است


مدير عامل سابق خبرگزاري ايرنا با حضور در وزارت کشور در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: قطعا از احمدي‌نژاد در کابينه‌ام استفاده مي‌کنم و دولتم ادامه دولت احمدي‌نژاد خواهد بود.


مجيد گروسي هم به ستاد انتخابات آمد


مجيد گروسي دبير کل جبهه جوانان ايران امروز با حضور در وزارت کشور داوطلب انتخابات رياست جمهوري شد.


اصلاح طلبان به اردوکشي خياباني اعتقاد ندارند


نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: اصلاح طلبان به هيچ وجه به اردوکشي خياباني اعتقاد ندارند و همواره در مسير قانون حرکت مي‌کنند.




نوري خبر داد: ثبت نام 455 نفر در انتخابات رياست جمهوری از روز نخست تاکنون


مدير کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تا ساعت 13 امروز 89 نفر و در مجموع 455 نفر براي نامزدي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کردند.


وقتي که خبرنگاران جوانفکر را به مشايي فروختند/ محسن رضايي و حسن روحاني هم معاون اول شدند


در حالي‌که کمتر از 4 ساعت تا پايان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري يازدهم باقي مانده است، هر لحظه بر تعداد ثبت‌نامي‌هاي اين دوره از انتخابات افزوده مي‌شود؛ در اين ميان خواندن حاشيه‌هايي که به قلم خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور در آمده است خالي از لطف نيست.


"پزشکیان" داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد


"مسعود پزشکیان" نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.


ولايتي: به نفع هيچ‌کس، حتي هاشمی صحنه انتخابات را ترک نمی‌کنم


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، "علی اکبر ولایتی" نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ورود به وزارت کشور، در حاشیه ثبت‌نام کاندیداها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نفع هیچ کس حتی آقای هاشمی صحنه انتخابات ریاست جمهوری را ترک نخواهم کرد. 


 منوچهر متکي وارد ستاد انتخابات کشور شد


منوچهر متکي، وزير امور خارجه سابق وارد ستاد انتخابات کشور شد.


رامين مهمانپرست هم به وزارت کشور رفت


رامين مهمانپرست، سخنگوی کنونی وزارت امور خارجه کشورمان به منظور ثبت‌نام وارد ستاد انتخابات کشور شد.


سعيد جليلي وارد وزارت کشور شد


سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي وارد وزارت کشور شد.


پزشکيان: مستقل آمده‌ام/شرط کناره‌گیری به نفع هاشمی


مسعود پزشکیان در خصوص احتمال کناره‌گيری‌اش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت:طبیعتا اگر انسان‌هایی باشند که این راه را رفته باشند و از گذشته عبرت بگیرند بنده راحت به نفع آنان کنار خواهم کشید.


مهمانپرست: ‌با خدا مشورت کردم/ از طرف مردم و به صورت مستقل آمده‌ام


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، "رامین مهمانپرست" هم‌اکنون به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.  
 
سخنگوی دیپلماسی کشورمان در بدو ورود در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برای حضور در انتخابات آیا با آقای احمدی نژاد مشورت کرده‌اید، گفت: برای حضور در انتخابات با خدا مشورت کرده‌ام و از طرف مردم آمده‌ام.  
 

ولايتي: بنده پرچم ائتلاف سه گانه را بلند کردم/ ائتلاف سه‌گانه يک گزينه نهايي دارد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "علي‌اکبر ولايتي" کانديداي دوره يازدهم انتخابات رياست جمهوري در نشست خبري که در ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد، گفت: کنترل تورم و گراني از مهمترين نکاتي است که در دولت يازدهم بايد در دستور کار قرار گيرد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه تکليف ائتلاف سه گانه چه خواهد شد، اظهار داشت: در اين ائتلاف اعضا قرار گذاشته‌اند که يک نفر در نهايت به عنوان گزينه نهايي در انتخابات رياست جمهوري معرفي شود.


شريعتمداري در بدو ورود به وزارت کشور: هاشمی بیاید کنار می‌کشم/هر چهار عضو اصلاح‌طلب ثبت‌نام می‌کنند


محمد شریعتمداری هم‌اکنون به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.  
 
وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در صورت آمدن هاشمی به صحنه شما همچنان مایل به کاندیدا شدن‌ هستید؟ اظهار داشت: اگر هاشمی بیاید به نفع‌اش کنار می‌کشم.



خليليان: برای حضورم در انتخابات فرصت نکردم با احمدی‌نژاد مشورت کنم/مستقل آمده‌ام


خلیلیان وزیر جهاد و کشاورزی محمود احمدی‌نژاد هم‌اکنون به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.  
 
وزیر کشاورزی در پاسخ به این سوال که آیا برای ورود به این عرصه با احمدی‌نژاد مشورت کرده‌اید، گفت: فرصت نکرده‌ام با احمدی‌نژاد برای حضورم مشورت کنم. 

 
براساس دو اصل براي ثبت نام به وزارت کشور آمده ام/بنده پايبند به اصول ائتلاف هستم


منوچهر متکي" عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان بعد از ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري يازدهم در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار داشت: اميدواريم 24 خرداد حماسه بزرگ مردم ايران با مشارکت گسترده رقم بخورد و دو پيام مهمش که همانا تثبيت قوي تر جايگاه انقلاب و خنثي سازي برخي حيله هاي دشمنان است واز سوي ديگر به آخر خط رساندن دشمنان اين ملت محقق شود.


 "مشایی" وارد ستاد انتخابات کشور شد

"اسفندیار رحیم مشایی" به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.


حاشيه حضور "آيت الله هاشمي رفسنجاني" در ستاد انتخاباتي وزارت کشور


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي وارد ستاد انتخابات کشور شد که جمعي از مردم از حمايت از او تجمع و شعار سر مي دهند.


معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد


"محمدزاده" معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي به منظور ثبت‌نام رحيمي معاون اول رئيس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

اين خبر در حال تکميل است


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار