نخستین نسخه" فرهنگ واژگان و دانشنامه تولید بازی‌های رایانه‌ای "در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد

نخستین "فرهنگ واژگان و دانشنامه (دایره المعارف) تولید بازی‌های رایانه‌ای" را بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ماکت  نسخه کپی فرهنگ واژگان و دانشنامه تولید بازی های رایانه ای درغرفه این بنیاد در چادر B16 ویژه بخش ناشران الکترونیکی  نمایشگاه کتاب، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
کتاب فرهنگ واژگان و دانشنامه تولید بازی های رایانه ای تیرماه سال جاری وارد بازار کتاب می شود. علاقه مندان در صورت پیش خرید مجموعه یاد شده در ایام برپایی نمایشگاه کتاب، مشمول20 درصد تخفیف ویژه خواهند شد.
برای تدوین و آماده سازی دانش نامه بازی های رایانه ای از کارشناسان و متخصصان عرصه بازی های رایانه ای استفاده شده است. محتوای این دانش نامه شاخه بندی های "هنری"، "فنی"، "طراحی بازی" و "مدیریت پروژه‌ای" را دربر می گیرد.  
همچنین دانش  نامه بازی های رایانه ای  در ذیل هر لغت ترجمه شده توضیحاتی درباره موارد استفاده آن در بازی سازی آورده شده و در عین حال تلفظ این لغات و همچنین شرح تخصصی آنها به صورت دقیق بیان شده است.
بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار