اصفهان/

آغاز مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در کاشان از فردا

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از شروع مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در این واحد آموزشی از فرداخبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان منصور دیاری  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای با حضور 30 تیم از مراکز آموزش عالی و دانشگاه های برتر کشور هفدهم اردیبهشت سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان آغاز می شود.
وی افزود: تیم های پنج نفره با شروع مسابقات 48 ساعت فرصت خواهند داشت تا بازی های ساخته شده خود بر اساس فرهنگ بومی و ایرانی را ارایه دهند.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو سطح دو بعدی و سه بعدی خاطرنشان کرد: مسابقات امسال با عنوان IRANGDC2013 در دو لیگ دانشجویی و آزاد برگزار می شود.
دیاری به حضور دو کارگروه داوران و نظارت که کنترل تمامی فرایند مسابقات را بر عهده خواهد داشت اشاره کرد و گفت: این کارگروه ها نقاط قوت و ضعف مسابقات را بررسی خواهند کرد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را کشف استعدادهای جوانان خلاق و ایجاد انگیزه در آنان، ارتباط مبتکرین عرصه بازی سازی و خلاقیت های آنان به صاحبان صنایع و ساخت بازی های ملی مطابق با فرهنگ اسلامی و ایرانی عنوان کرد.
اولین دوره مسابقات بازی سازی رایانه ای با عنوان KASHANGDC2012 اردیبهشت سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.