حاشيه‌هاي ثبت‌نام داوطلبان شوراها در ايستگاه ششم؛

از ثبت نام محسن هاشمی، فوتبالي‌ها، بازيگران و داوطلب نابينا تا حضور پررنگ مشاوران قاليباف

ششمين روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات دوره چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا همچون روزهای گذشته با حاشيه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداری شهرستان تهران، ششمين روز ثبت نام از داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود.


بدون شرح
 

 
 
 
امين زندگاني بعد از بازي در فيلم راه بهشت خواست تا راهي بهشت شود


امين زندگاني بازيگر سينما و تلويزيون متولد سال 1351 در تهران است وي در سال 1390 در فيلم راه بهشت بازي كرد دو سال بعد يعني در سال 1392 واقعا عزم بهشت كرد.

از امين زندگاني مي‌توان به عنوان اولين بازيگري ياد كرد كه تاكنون در چهارمين دوره انتخابات شوراها ثبت نام كرده است؛ البته گفته مي‌شود كه بازيگران ديگر نيز در راهند.

 
 
وي بعد از اتمام ثبت نام خود در جمع خبرنگاران و در محل فرمانداري با خنده خطاب به آنان گفت: اين يك تخلف انتخاباتي است، چرا نبايد در محل فرمانداري مصاحبه كرد.


حضور پررنگ مشاوران قاليباف


از زمان آغاز ششمين روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها، مشاوران و معاونان قاليباف حضور پررنگي در فرمانداري داشتند.

البته برخي گمانه‌زني‌ها حاكي از اين است كه شهردار تهران قصد دارد تا ليستي را براي انتخابات شوراها ارائه كند و برخي از اين مشاوران و معاونان از جمله "حجت‌الاسلام ناصحي" مشاور شهردار تهران بعد از اتمام ثبت نام خود به خبرنگاران گفتند که براي حضور در ليست قاليباف از ما دعوت شده است.

كرباسچي خودش نيامد اما شهردارش آمد


سيد علي ميرباقري شهردار منطقه 8 در زمان كرباسچي با حضور در فرمانداري داوطلب انتخابات شوراها شد.


محسن هاشمي هم با خبرهاي داغ آمد


 

 
 

 

 
 

 

 

 

 
 

 

 
محسن هاشمی یکی از فرزندان آيت‌الله هاشمی رفسنجانی است كه صبح امروز با حضور در فرمانداري شهرستان تهران داوطلب انتخابات شوراها شد.

وي بعد از تكميل مراحل ثبت نام با گشاده‎رويي در ميان اصحاب رسانه حاضر شد و به تمامي سوالات آنان با دقت پاسخ داد.

محسن هاشمي كه زمانی مسئوليت مدير عاملی متروي تهران را بر عهده داشته است درباره كانديداتوري پدر خود در انتخابات رياست جمهوری گفت: تصميم‌گيري در اين‌باره با پدرم است، اما درخواست‌ها و فشارها از وي براي كانديداتوري افزايش يافته است و طي 15 روز آينده بايد در اين‌باره تصميم بگيرد.


خوش و بش هاشمي و شهركي

احمدي شهركي رئيس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جريان ثبت نام محسن هاشمي با وي خوش و بشي كرد.


دو خواننده و يك بازيكن تيم ملي شورايي شدند

"محمدرضا عيوضي" خواننده پاپ  و "عبدالحسين مختاباد" خواننده عرصه سنتي كشورمان در انتخابات شوراها ثبت نام كردند.

 

 
 
 
البته از "عبدالحسين مختاباد" نيز به عنوان حامي حجت‌الاسلام حسن روحاني نام برده مي‌شود و وي در همايش انتخاباتي حسن روحامي در كنار اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري يازدهم قرار داشت.


رئيس سابق تامين اجتماعي هم با دل پري به فرمانداري آمده بود

رحمت‌الله حافظي رئيس سابق سازمان تامين اجتماعي كه هم‌اكنون مرتضوي بر صندلي اين سازمان تكيه زده است داوطلب انتخابات شوراها شد.

وي در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: شيخ‌الاسلامي به راحتي متقاعد مي‌شود و راحت هم از حمايت دست بر مي‌دارد؛ بركناري بنده از تاكين اجتماعي تشخيص رئيس جمهور و وزير بود.


اولين كانديداي نابينا هم ثبت نام كرد


 
علي صابري عضو هيئت مديره كانون وكلاي دادگستري مركز كه نابيناي مادرزاد است با حضور در دادگستري داوطلب انتخابات شوراها شد.

وي در گفتگو با خبرنگار ما هدف خود را رساندن صداي معلولان به جامعه عنوان كرد.


بعد از ابتكار راكعي هم آمد

روز گذشته معصومه ابتكار معاون دولت اصلاحات داوطلب انتخابات شوراها شد؛ امروز هم فاطمه راكعي دبيركل زنان مسلمان نوانديش داوطلب انتخابات شوراها شد.


 
 
الهه رضايي مجري برنامه كودك هم داوطلب شد


الهه رضايي مجري برنامه‌ كودك ظهر امروز با حضور در فرمانداري تهران براي داوطلبي انتخابات شوراها ثبت نام كرد البته روز گذشته نيز يكي از گويندگان سيما به همراه همسر خود داوطلب انتخابات شوراها شد اما وي خواست كه نامش رسانه‌اي نشود.
 
 
داوطلبي كه هيچ سابقه اجرايي نداشت
 

 
 
 
يكي از داوطلبان اين دوره شوراها كه خانمي 26 بود به خبرنگار ما گفت: تاكنون هيچ كار اجرايي انجام نداده است.
 
 
عكس مدرك تحصيلي محسن هاشمي
 
 

 
 

استيلي و نكونام مرام خود را به ابوالقاسم پور نشان دادند
 
 

 
حميد استيلي و جواد نكونام دو بازيك شناخته شده تيم ملي كشورمان در حالي با بهنام ابوالقاسم پور در فرمانداري حضور يافتند كه خود داوطلب انتخابات شوراها نبودند و براي اعلام حمايت از هم تيمي خود آمده بودند.
 
 

 
 

 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار