شهرکرد/ خطیب جمعه شهرکرد؛

نباید از انتخابات شوراها غافل بود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: نباید نسبت به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا غفلت کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت بالایی برخوردار است اما حساسیت های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بالاست و باید افراد ارزشی وارد عرصه انتخابات شوراها شوند.
وی افزود: غفلت از انتخابات شوراها باعث می شود برخی از افراد که نسبت به ارزشهای انقلاب اسلامی و کشور بی تفاوت هستند به عنوان اعضا شورا انتخاب شوند.
حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید با طایقه گرایی و قوم گرایی همراه باشد بلکه این انتخابات باید محل بروز ارزشهای انقلابی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: شوراهای اسلامی باید به دنبال آبادانی و توسعه شهرها و روستاها باشند و افرادی که در این زمینه، توانمندی لازم را دارند وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شوند.
وی تصریح کرد: دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند و کسانی که به عنوان نامزد انتخاباتی وارد عرصه رقابت های شوراهای اسلامی شهر و روستا می شوند بهانه به دست دشمن ندهند و دشمن شناس باشند و در برابر توطئه دشمنان انقلاب اسلامی هوشیار و بیدار باشند.
حجت الاسلام نکونام، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل(قدس سره) را یاداور شد و گفت: سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی ایران است و این نهاد چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران جنگ نرم در برابر همه توطئه های دشمنان ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیروی مردمی است و از بطن جامعه شکل گرفته و ارزش گرایی و ولایت مداری از ویژگی ها مهم سپاه است.
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران مولد واقعی انقلاب اسلامی است و فرزند راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
حجت الاسلام نکونام، به شکست آمریکا در حمله نظامی به ایران در صحرای طبس اشاره کرد و اظهار داشت: چرخبال های آمریکا در حمله به طبس دچار توفان شن شد و هیمنه آمریکا شکست و این لطف خداوند بود./س
برچسب ها: انتخابات ، شورا ، غفلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.