رئيس سابق سازمان تامين اجتماعي بعد از ثبت نام در انتخابات شوراها؛

شيخ‌الاسلامي راحت متقاعد مي‌شود و راحت هم دست از حمايت برمي‌دارد

رئيس سابق سازمان تامين اجتماعي با حضور در فرمانداري تهران داوطلب چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا شد و گفت: به صورت مستقل وارد اين عرصه شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "رحمت‌الله حافظي" رئيس سازمان تامين اجتماعي با حضور در فرمانداري شهرستان تهران داوطلب انتخابات شوراها شد.

وي در جمع خبرنگاران و بعد از طي مراحل ثبت نام اظهار داشت: به صورت مستقل آماده‌ام و ترجيح مي‌دهم که به سمت گروه سياسي خاصي گرايش پيدا نکنم.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه اگر اصلاح‌طلبان براي حضور در ليست خود از شما دعوت کنند آيا اين مسئله را مي‌پذيريد يا خير گفت: بايد چنين چيزي را بررسي کنم و اگر شرايط مناسب بود در آن ليست هم قرار مي‌گيرم.

رئيس سابق سازمان تامين اجتماعي در پاسخ به سوالي درباره برکناري‌اش از سازمان تامين اجتماعي گفت: برکناري بنده از سازمان تامين اجتماعي تشخيص رئيس‌جمهور و وزير وقت بود.

وي ادامه داد: شيخ الاسلامي راحت متقاعد مي‌شود و راحت هم دست از حمايت برمي‌دارد و اين مسئله نقطه ضعف وي بود اما صادق محصولي زماني که در وزارت رفاه فعاليت داشت به سختي متقاعد مي‌شود.

وي درباره ادغام وزارتخانه‌ها نيز گفت: از زماني که وزارتخانه‌ها ادغام شدند شيخ الاسلامي ظرفيت‌هاي لازم را براي مديريت سه مجموعه را نداشت و جريان به سمت و سويي رفت که هزينه‌ جابه جايي‌ها را مجلس پرداخت کرد.

انتهاي پيام/



برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار