خاطره ی عاشقانه "کامران نجف زاده" تا نفس "پژمان بازغی"

"کامران نجف زاده" از یک خاطره ی عاشقانه و "پژمان بازغی" از نبود خود در زمان تولد دخترش سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، روز گذشته در برنامه تحویل سال شبکه سه با اجراي "سید علی ضیا"، "پژمان بازغی" گفت: بیشتر وقت ها سر فیلمبرداری هستم و بیشتر مشکلات مستانه مهاجر تحمل می کند من حتی هنگام به دنیا آمدن نفس هم نبودم.



"مستانه مهاجر" در ادامه عنوان کرد: پژمان بسیار مهربان و خوش اخلاق است.
بازغی در ادامه با اشاره به این که برای اولین بار برنامه ای با خانواده ام می روم متذکر شد که خیلی بیشتر دوست داشت در برنامه حضور داشته باشد اما به دلیل ترافیک میهمان ها این امر مقدور نیست.
در قسمت بعد "کامران نجف زاده" میهمان برنامه بود و عنوان کرد: امیدوارم که امسال برای همه سال خوبی باشد و همه ی مردم به آرزوهایشان برسند و در یک زندگی آرام حداقل های شان همانند شرایط اقتصادی، آسایش و آرامش برای آنها فراهم باشد.



وی افزود: بهترین خاطره ی عاشقانه گرفتن گزارش یک خاطره عاشقانه بود چون هیچ کس جرأت تعریف کردن یک خاطره عاشقانه را نداشت پسرم امیرکیان تأکید کرد که حتما این جمله که پرسپولیس و بارسلونا هر دو ببرند را بگویم و برای امیرکیان عیدی یک توپی را که قبلا دیده بود خواهم خرید.
وی افزود: سفیر بهزیستی شدن درسال 91 یک کار مثبت و بهتر از خبرنگاری برای من بود و هم چنین برای تهیه گزارش از بیمارستان روانی حدود دو روز خود در آن جا بستری شدم./ص            

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار