وقتی "رامبد جوان" در نصف کردن سیب با دست ناموفق ماند؛

"رضا داوود نژاد" و زندگی در لانه ی مار تا خواهش های "بهرام عظیمی" برای حرف زدن

"رامبد جوان" پس از ناکام ماندن تلاش هایش برای نصف کردن سیب با دست، به کارد روی آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته در برنامه "باغ ایرانی" با اجرای "گیتی خامنه"، "رامبد جوان"، "احسان کرمی" و "بهروز رضوی" ویژه شبکه تهران میهمانان مختلفی از جمله دوبلورهای با سابقه ی کشور، "خسرو خسروشاهی"، "بلال مقامی" و بازیگرانی چون "احمد شاه محمدلو" و "رضا داوودنژاد" و کارگردان انیمیشمی همانند ب"هرام عظیمی" داشتند در این برنامه شوخی ها و مطالب مختلفی بیان شد.



"رضا داوود نژاد" در مورد "کلاس هنرپیشگی" سخن گفت و این که اتفاقا با اعضای خانواده کار کردن بسی دشوارتر و سخت تر است و اینکه پدر، مادر، خواهر و برادرش هر کدام در سال "مار" متولد شده اند و خودش سال "میمیون" به دنیا آمده است.
وي به شوخی گفت: من در لانه ی مادر بزرگ دیشب جلوی پای همسرم سیگارت بدون خطر انداختم و از این موضوع لذت بردم در این برنامه هیچ کس از زمان دقیق تحویل سال خبر نداشت.
"بهرام عظیمی" هم که در طول برنامه ساکت بود، هنگام جابه جا کردن "رامبد جوان" از یک صندلی به صندلی دیگر گفت: "رامبد جوان" این جا نقش صندلی گرم کن دارد.
"رامبد جوان" در این برنامه عنوان کرد: که سیمرع گرفتن آرزوی اصلی اش نیست و تنها دوست دارد فیلمی بسازد که تماشاگران زیادی داشته باشد و با "ورود آقایان ممنوع" این امر تاحدودی محقق شد.
در ادامه عظیمی در مورد انیمیشن "تهران " 1500اظهار داشت: 250نفر به همراه خانواده هایشان در انتظار رخ دادن یک اتفاق خوب برای این انیمیشن هستند درصورت فروش خوب این انیمیشن، اثر دیگری خواهم ساخت.
وی عنوان کرد: من مارها را دوست دارم اما مرغ را به خاطر فایده های مختلف آن دوست دارم.
بنابراین گزارش؛ "رامبد جوان" در نصف کردن سیب با دست ناموفق ماند و در نهایت به سراغ چاقو رفت و بهترین عیدی اش را دوچرخه ای دانست که پدر و ماردش به او هدیه کرده بودند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۴:۴۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
عالیه.
آخرین اخبار