چراغ سبز گواردیولا به لیگ جزيره

سرمربی اسبق تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد دوست دارد هدایت یکی از تیم های لیگ برتر انگليس را در دست بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تدی بال فوتبال، پپ گواردیولا که در پایان فصل گذشته و پس از، از دست دادن چهار جام در یک فصل از تیم کناره گیری کرد حالا پس از پایان گرفتن دوران استراحتش  اعلام کرد آماده بازگشت به دنیای فوتبال است.
این موضوع اکثریت تیم های حال حاضر را چه با وجود مربیان موفق و چه بدون آنها هیجان زده کرده تا شاید بتوانند هدایت تیمشان را به دست موفق ترین سرمربی جهان بسپارد.

در این میان چلسی که مدتهاست در پی یافتن یک مربی جدید و کارآمد است اولین تیمی است که برای مذاکره با او اعلام آمادگي کرده است.

از سوی دیگر منچسترسیتی نیز که این فصل پس از قهرمانی رکورد شکن فصل گذشته حالا تمام لیگ های اروپایی را از دست داده و در جدول لیگ برتر نیز وضعیت چندان مناسبی ندارد تمایل قابل زيادی برای امضای قرار داد با گواردیولا دارد.
 
در ماههای گذشته و پس از اخراج دی متئو از چلسی، رؤسای آبی پوشان آنقدر برای امضای قرار داد با گواردیولا تلاش کردند که او عصبی شد و پاسخ داد هرگز به چلسی فکر نمی کنم. اما به تازگی در جشنی که برای 150 سالگی جام حذفی انگلیس برگزار شده بود گفت: من به عنوان بازیکن هیچ گاه نتوانستم در لیگ برتر انگليس بازی کنم. اما امیدوارم روزی در آینده بتوانم به عنوان مربی در آنجا کار کنم و با چالش های قابل توجه در این لیگ بسیار رقابتی مواجه شوم. دوست دارم حال و هوای بازیکنان و سرمربیان این لیگ را تجربه کنم.
این لیگ، لیگی خاص و یگانه است. دوست دارم شوق و اشتیاق هواداران را احساس کنم و با رسانه ها و نحوه بازی در آنجا نیز آشنا شوم. برای من که تمام عمر فوتبالی خود را در لالیگا گذرانده ام این یک تجربه ی فوق العاده خواهد بود.
گواردیولا درادامه افزود: من همیشه فوتبال انگلیس را ستوده ام. حمایت هواداران از تيم هايشان بی نظیر و محسور کننده است. در ایتالیا اگر ببرید شما را حمایت می کنند و اگر ببازید شما را می کشند! اما در انگليس برد و باخت معنی ندارد و تحت هر شرایطی هواداران با شما هستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار