حسيني:

رزمايش ولايت91 نمايش اقتدار و آمادگي نيروهاي جمهوري اسلامي ايران بود

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید توجه داشت که ایران جنگ طلب نبوده و با هیچ کشوری دشمنی ندارد، اما اگر کشوری بخواهد به تمامیت ارزی ایران تعرض کند قطعا با اقتدار نیروهای نظامی ایران مواجه شده و جواب دندان شکنی دریافت خواهد کرد.

سید باقر حسینی نماینده زابل ، زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رزمایش ولایت 91 گفت: رزمایش ولایت 91 نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حفظ آمادگی نیروهای جان بر کف این نظام مقدس است.
 
وی افزود: کشوری که دشمناني مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد باید همیشه  تجهیزات و نیروهاي خود را در حالت آماده باش و آماده نگه دارد.

حسینی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا تهدیدی برای هیچ کشوری به غیر از رژیم صهیونیستی آن هم به این دلیل که از نظر ما یک رژیم نامشروع است،نمی‌تواند باشد.
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید توجه داشت که ایران با هیچ کشوری دشمنی ندارد و جنگ طلب نیست اما اگر کشوری بخواهد به تمامیت ارزی ایران تعرض کند قطعا با اقتدار نیروهای نظامی ایران مواجه شده و جواب دندان شکنی دریافت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: این رزمایش فقط یک اعلام آمادگی و حفظ آمادگی نیروها برای مقابله با خطرهای احتمال و تهدیدهایی که ممکن است از جانب دیگران صورت بپذيرد بود.
 
حسینی در پایان خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه این است که ایران در منطقه فقط به دنبال ایجاد آرامش و صلح است و کشورهای منطقه و همسایگان این را بدانند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان تهدید در منطقه نیست اما در عین حال دشمنان هم بدانند که این فکر به ذهنشان خطور کنند که بر علیه ایران اقدامی انجام دهند با تمام قدرت مقابلشان خواهیم ایستاد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رزمایش ، ولایت ، اقتدار ، نظام ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.