اردبیل / نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛

ایران، حافظ امنیت خلیج فارس

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برگزاری رزمایش ولایت ۹۱ اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد، گفت: امنیت خلیج فارس تنها با حضور نظامی ایران ممکن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور با بیان اینکه برگزاری رزمایش ولایت ۹۱ به جهانیان نشان داد که ایران مقتدرترین قدرت نظامی منطقه است، گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های زمین و هوا پیشتر اثبات شده بود؛ اما استفاده از ناوها و زیردریایی‌های مدرن در رزمایش ولایت ۹۱ قدرت دریایی ایران را نیز به رخ جهانیان کشاند.

نماینده مردم اردبیل، نمین،‌ نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری برگزاری رزمایش دریایی ولایت ۹۱ در آب‌های خلیج فارس، افزود: هم‌اکنون آنقدر قدرت نظامی ایران افزایش یافته است که اگر در هر نقطه‌ای از جهان منافع نظام جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، نیروهای دفاعی کشورمان می‌توانند از منافع انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد: برگزاری رزمایش ولایت ۹۱ پیامی است برای استکبار جهانی که قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را دریابند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برگزاری رزمایش دریایی ولایت ۹۱ پیغام دیگری نیز برای دولت‌های عربی منطقه دارد و آن اینکه امنیت خلیج فارس تنها با حضور ایران برقرار می‌شود و سران این کشورها باید به قدرت‌های استکباری و ناوهای جنگی آنها برای حضور در آب‌های بین‌المللی خلیج فارس "نه" بگویند.

رزمایش دریایی ولایت ۹۱ برای نمایش اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیروز آغاز شد و تا پایان این هفته جریان خواهد داشت. در این رزمایش، آخرین دستاوردهای ارتش در حوزه زیر سطحی و روسطحی دریا، آبی ـ خاکی و آبی ـ هوایی به نمایش گذاشته خواهد شد./ع

برچسب ها: اردبیل ، رزمایش ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.