معاون برنامه ریزی استانداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هوشمند شدن نظام توزیع کالا در کشور از سال 92

معاون برنامه ریزی استانداری تهران از هوشمند شدن فرآیند نظام توزیع کالا در سال 92 خبر داد.

ترکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فرآیند نظام توزیع کالا و اقلام مصرفی دارای چرخه معیوبی است و باید مورد بازنگری قرار گیرد، گفت: فرآیند توزیع کالا دارای مراحل مختلفی است که تأمین منابع یا به عبارتی تولید کالا اولین مرحله آن می باشد.

وی افزود: استان تهران در مرحله تولید به هیچ عنوان مشکلی ندارد لذا چرخه معیوب از مرحله دوم که همان توزیع کالا در بین مصرف کنندگان است شروع می شود.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با تأکید بر اینکه اصلاح روش توزیع به صورت جدی توسط استانداری و ستاد تنظیم بازار استان تهران در حال پیگیری است، تصریح کرد: طی هماهنگی های انجام شده با ستاد تنظیم بازار کشور قرار است سیستمی طراحی شود که فرآیند تولید، توزیع و نظارت به صورت سیستمی و هوشمند صورت بگیرد.

ترکی با بیان اینکه معاونت نظارت راهبردی به دنبال تامین بودجه اجرای این طرح است، اظهار کرد: نرم افزار این طرح در حال طراحی است.

وی خاطر نشان کرد: این نرم افزار تا پایان سال 91 طراحی خواهد شد لذا از سال 92، فرآیند توزیع کالا به صورت سیستمی و هوشمند در استان تهران و البته دیگر استان های کشور انجام خواهد شد./ز

برچسب ها: سیستمی ، هوشمند ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار