اردبیل/

تشكیل تعاونی‌ها بهترین راهكار رشد اقتصادی در جامعه است

فرماندار كوثر گفت: تشكیل تعاونی‌ها بهترین راهكار رشد اقتصادی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/سیدسعدالله رییس ساداتی دیروز در همایش و كارگاه آموزشی كارآفرینی در اقتصاد مقاومتی در كوثر افزود: افراد كارآفرین و خلاق ایرانی می‌توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی بالایی داشته باشند.

وی با تاكید بر این كه نقش زنان نباید در اقتصاد مقاومتی و تولید ملی فراموش شود گفت: زنان و مردان كارآفرین می‌توانند با تلاش و خلاقیت خود كشور را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی ، تولیدات ملی و رسیدن به خودكفایی كمك و یاری كنند.

رییس ساداتی با اشاره به این كه نظام اسلامی ایران در جنگ نرم و جبهه اقتصادی در معرض تهاجم جبهه كفر و استكبار است افزود: در حالی كه دشمنان نظام اسلامی ایران امروز به بنیه‌‌های اقتصادی ایران اسلامی هجوم برده‌اند ما نیز برای مقابله با آن باید با تقویت اقتصاد بخش تعاون دسیسه‌‌های دشمنان را خنثی كنیم.

فرماندار کوثر تشكیل تعاونی‌ها را بهترین راهكار رشد اقتصادی در جامعه ذكر كرد و گفت: با تشكیل تعاونی‌ها علاوه بر تاثیر توزیع كالا و خدمات در بهبود شرایط كار موجب افزایش درآمدها و ایجاد عدالت اجتماعی نیز می‌شود.

فرماندار كوثر با اشاره با ایجاد فاصله‌ها بین اقتصاد مقاومتی با اقتصاد دفاعی و اقتصاد جنگ اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی كشور از چهار سال قبل تاكنون رویكرد نامگذاری‌ها را با اولویت اقتصادی مدنظر قرار داده‌اند.

وی اصلاح در بخش الگوی مصرف ، توجه به تولید ملی و كار و سرمایه ایرانی را از مهم ترین شاخص‌های اقتصادی اعلام كرد و گفت: در تحریم اقتصادی از افرادی كه تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌كنند باید حمایت بیشتری شود.

رییس ساداتی در ادامه افزود: لازمه پیشبرد اقتصاد مقاومتی در كشور ساخت یك مدل و الگوی اقتصادی است و كشور ما در این شرایط نیازمند یك مدل اقتصادی است كه تحریم ها را به فرصت تبدیل كند و این فرصت ها می‌تواند اصلاح نقاط ضعف سیستم‌های اقتصادی كشور باشد./س

برچسب ها: اردبیل ، تشکیل ، تعاونی ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.