در آغاز مسابقات تور جایزه بزرگ اسنوکر

سجادی: هدف بزرگ فدراسیون باید موفقیت در بازیهای آسیایی 2014 باشد

مرحله نهایی نخستین دوره رقابتهای تور جایزه بزرگ اسنوکر در واقع مصاف چکیده ای از برترین های کشور دراین رشته جذاب و دیدنی است که امروز همه ما در اکادمی ملی المپیک شاهدش هستیم .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند برای رویدادهای ورزشی توسط فدراسیونهای ورزشی، برگزاری تور جایزه بزرگ اسنوکر را اقدامی مهم در جهت توسعه این رشته در حوزه قهرمانی و حرفه ای عنوان کرد .

سید حمید سجادی که در آیین افتتاحیه نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ اسنوکر سخن می گفت، اظهارداشت: مرحله نهایی نخستین دوره رقابتهای تور جایزه بزرگ اسنوکر در واقع مصاف چکیده ای از برترین های کشور دراین رشته جذاب و دیدنی است که امروز همه ما در اکادمی ملی المپیک شاهدش هستیم .

وی گفت: در واقع می توان گفت ورزشکارانی که امروز به این مرحله صعود کرده اند در یک پروسه زمانی از رقابت های آماتور برگزار شده و نفرات برگزیده به این مرحله صعود کرده اند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانا ن ادامه داد : نکته ای که در خصوص برگزاری چنین رقابتهایی باید مورد توجه قرار بگیرد این است که وقتی چنین رویدادهایی در چنین سطحی در کشور برگزار می شود در واقع یک شبکه ورزشی را با تمامی پتانسیلها درگیر می کند و نتیجه آن شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف است .

سجادی باتاکید بر تداوم برگزاری چنین رقابتها و ایجاد فضای مناسب برای حضور ورزشکاران خارجی دراین رقابتها ،اظهارداشت : امیدوارم روزی برسد که این مسابقات با حضور ورزشکاران خارجی برگزار گردد و در تقویم فدراسیون های جهانی به یک رویداد مهم ورزشی ثبت شود.

سجادی دراین مراسم همچنین از بازی های آسیایی کره به عنوان مهم ترین رویداد پیش روی این فدراسیون نام برد و افزود: ورزشکاران اسنوکر ایران هم اکنون عناوین خوبی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده اند و من امیدوارم جوانان مستعد کشورمان دراین رشته بتوانند در المپیک آسیایی هم صاحب سکو شوند.

وی در پایان نتایج کسب شده توسط ورزشکاران این رشته در میادین بین المللی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: سال گذشته در چنین زمانی بود که حسین وفایی توانست در یک مبارزه سخت و ده ساعته در مسابقات حرفه ایی های جهان عنوان نخست را از آن خود کند و این افتخار را به نام ایران ثبت نماید.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانا ن با مهم خواندن توسعه همگانی رشته های بیلیاردی اظهارداشت : باید تلاش کنیم تا در همگانی کردن و عمومی سازی این رشته نیز همانند قهرمانی به رشد چشمگیری دست پیدا کنیم.

سجادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و عاشورای حسینی اظهار داشت: امیدوارام ورزشکاران بااخلاق این رشته با تاسی از این ایام به عنوان الگویی ارزشی به جامعه معرفی شوند.

مرحله نهایی نخستین دوره رقابتهای تور جایزه بزرگ اسنوکر که با حضور ورزشکاران داخلی برگزار می شود شب گذاشته با حضور دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای در سالن شماره 3 آکادمی ملی المپیک رسما آغاز شد ./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار