خوزستان/

قهرمان اسنوکر پشت درهای بسته سفارت انگلیس

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان گفت: حسین وفایی قهرمان خوزستانی اسنوکر جهان در انتظار ویزای انگلیس است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، محمدعلی چابک اظهار داشت: حسین وفایی قهرمان اسنوکر جهان منتظر ویزای انگلستان است که به دلیل مشکلات سیاسی بین دو کشور هنوز ویزا برای او صادر نشده است.

وی ادامه داد: چند ماهی است لیگ جهانی لندن که مسابقاتش هر دو ماه یکبار بین حرفه‌ای‌ترین بیلیارد بازان دنیا برگزار می‌شود، از وفایی برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورده اما او به دلیل مشکلات صدور ویزا هنوز نتوانسته در این رقابت‌ها شرکت کند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان درباره اردوی آماده سازی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی بلغارستان گفت: احسان حیدری‌نژاد قهرمان خوزستانی اسنوکر کشور و طاهر اسلامی بانوی خوزستانی و قهرمان اسنوکر کشور به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای اعزام به این مسابقات دعوت شدند.

چابک گفت: این اردو از 26 آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا سوم آذر ماه ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین از برگزار شدن رقابت‌های مقدماتی جایزه بزرگ در آبادان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها که 22 آبان ماه برگزار شد، سومین میزبانی مسابقات کشوری است که هیئت استان در شهرستان آبادان انجام داده است.

چابک در ادامه درباره سالن بولینگ سازمان آب و برق اظهار داشت: قرار بود تا ماه مهر امسال که قرارداد این سالن با شرکت آب جنوب شرق تمام می‌شود این سالن را در اختیار هیئت قرار دهند که ما بتوانیم آنجا تمرینات خود را آغاز کنیم.

سرپرست بولینگ و بیلیارد منطقه 3 کشور ادامه داد: این موضوع در مجمعی که 15 آبان در تهران تشکیل شد با حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح و از ایشان خواست شد با ارسال نامه‌ای به فدراسیون، این مسئله در روال اداری طی شود تا از طریق وزیر نیرو، سالن آب و برق در اختیار هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان قرار داده شود.

وی اضافه کرد: شرکت آب جنوب شرق از زیرمجموعه‌های سازمان‌های آب و برق است که از سالن تنها بهره‌برداری مالی می‌کند و در صورتی که هیئت این سالن را در اختیار بگیرد برنامه‌های زیادی در آنجا انجام می‌دهیم و قصد داریم بولینگ را هم مانند بیلیارد در سطح کشور مطرح کنیم./س
برچسب ها: قهرمان ، اسنوکر ، سفارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.