پرفسور سمیعی:

50 درصد از زمان خود را در ایران خواهم گذراند

با پیشرفت هایی که در عرصه علمی و عملی خواهیم داشت امیدواریم زمانی پیش آید که دانشگاه تهران در صدر صد دانشگاه برتر دنیا قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛حاضر در محل در مراسم افتتاحیه حوزه پرفسور سمیعی، پرفسور سمیعی گفت: یکی از مهمترین افتخارات در تمام دوران فعالیت دانشگاهی خدمتگذاری در دانشگاه تهران را می دانم مخصوصا اینکه فردی کاملا علمی ریاست این دانشگاه را بعهده گرفته است تمام خدماتی که در آلمان و سراسر دنیا به آن دست یافته ام حاضرم آن را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دهم که با ایجاد این پتانسیل بتوان تلاش های خود را در اختیار سایر دانشگاه ها نیز قرار داد.

وی افزود: دانشگاه تهران مرکز ثقل علم و دانش در ایران است و تمام اتفاقات پزشکی از ابتدا از دانشگاه تهران شروع شده که البته باید با هدفگذاری مناسب در صدر صد دانشگاه برتر دنیا قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برنامه امسال ایجاد یک سمپوزیوم بین المللی که سی نفر از اساتید دنیا براساس تخصص قسمت تصادفات مغزی حضور پیدا کردند که از عصر امروز به ایراد سخنرانی در حیطه قسمت تصادفات و درمان آن می پردازند که تمام همکاران من براساس علم و دانش خود و ایجاد مقالاتی که در این حیطه داشتند نهایتا تمام نتایج آن را جمع آوری نموده و آن را در اختیار عرصه پزشکی خواهیم گذاشت.

وی اظهار داشت: بیمارستان جدید الاحداث توسط یک تعداد خیرین به من هدیه داده شده که دانشگاه تهران را در آن سهیم می دانم که نه تنها این بیمارستان در حیطه درمان فعال می نماید بلکه باید مرکز تحقیقات در عرصه پزشکی شود که امیدوارم تا اواخر سال آینده افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از افتتاح این بیمارستان 50 درصد از زمان خود را در ایران خواهم گذاشت و 50 درصد دیگر آن را در آلمان هستم به تحقیق و بررسی در عرصه پزشکی می پردازم که نهایتا با وجود افزایش سطح آگاهی و علم خود آن را در اختیار کشور خود قرار می دهم که این خود نیز به گونه ای فعالیت در ایران خواهد بود.

امیدوارم زمانی پیش آید با گسترش علم آموزی و تلاش پزشکان ایرانی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران به نقطه ای برسد که دانشگاه های دنیا سر تعظیم به دانشگاه نام برده فرود آورد./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۸:۰۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۱
زنده باشی ای مرد خستگی ناپذیر و وطن پرست ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۱
شیر مادرش حلالش یاد بگیرن اونایی که دو رروز میرن اون ور برمیگردن میگن شما به واتر چی میگفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟