كشف بيش از 240 كيلوگرم موادمخدر از بار هندوانه در غرب استان تهران

چهار عضو يك شبكه قاچاق موادمخدر كه در پوشش بار هندوانه قصد انتقال موادمخدر از استان‌هاي شرق كشور به غرب را داشتند، توسط پلیس غرب استان تهران دستگیر و 242 کیلوگرم موادمخدر كشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ناصر اصلاني، فرمانده انتظامي پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: ماموران انتظامي پليس مبارزه با موادمخدر اين استان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتي از تهيه و انتقال موادمخدر توسط قاچاقچيان كه قصد انتقال موادمخدر از استان‌هاي شرق كشور به غرب را داشتند، شناسايي و دستگيري باند قاچاق موادمخدر را در دستور كار خود قرار مي‌دهند.

سرهنگ اصلانی افزود: با تلاش شبانه‌روزي ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، تعقيب و مراقبت قاچاقچيان و كنترل محورهاي مواصلاتي غرب استان تهران، روز گذشته در يك عملياتي غافلگيرانه يك دستگاه خودروي سنگين و يك دستگاه خودروي سبك قاچاقچيان در محورهاي مواصلاتي غرب استان تهران توقيف و در بازرسي ماموران انتظامي از خودروي سنگين از لابلاي بار هندوانه، 242 كيلو و 840 گرم موادمخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، كشف شد.

این گزارش حاکی است: در اين راستا چهار قاچاقچي موادمخدر به نام‌هاي «رمضانعلي .ر»، «مهدي. ر»، «محمود. ز»، «ابوذر. ز» دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس مبارزه با موادمخدر منتقل شد.

گفتنی است، متهمان پس از دستگيري و تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضایی شدند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار