والدین آمریکایی فرزندان خود را در قفس زندانی کردند

این پدر و مادر برای آن که فرزندانشان دچار خفگی نشوند و بتوانند نفس بکشند تنها یک برش مربع شکل در بالای جعبه به وجود آورده بودند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه در سالهای اخیر تحمل پدر و مادران بسیار کمتر از قبل شده و آنها با شیطنت های کوچک فرزندان از کوره در می روند اما پدر و مادری در اوهایو پا را از این فراتر گذاشته و برخورد بسیار ناشایست و غیرانسانی با کودکان خود داشته اند.

این والدین که از شیطنت‌‌های 3 بچه خود به ستوه آمده بودند، برای تنبیه، آنها را درون جعبه قرار دادند و پس از بستن در جعبه، آن را به طور معلق از یک تیرک آویزان کردند و به سر کارشان رفتند. بچه‌‌های این پدر و مادر بی رحم که 5، 6 و 8 ساله بودند، ساعت‌‌ها درون جعبه آویزان باقی ماندند و لحظات اضطراب ‌آوری را گذراندند.


محل آویزان کردن 3 کودک امریکایی

پلیس، این پدر و مادر را به جرم انجام مجازات ظالمانه برای فرزندانشان دستگیر کرده است. به گفته پلیس، این پدر و مادر برای آن که فرزندانشان دچار خفگی نشوند و بتوانند نفس بکشند تنها یک برش مربع شکل در بالای جعبه به وجود آورده بودند.

بازرسان پس از انجام تحقیقات متوجه شده که علاوه بر پدر و مادر، دو عموی بچه‌‌ ها نیز هنگام انجام این تنبیه وحشتناک، در خانه آنها حضور داشته و به همراه والدین کودکان خانه را ترک کرده ‌اند. اما در نهایت پس از ساعت‌‌ها که صدای جیغ و فریاد کودکان بلند شد، همسایه ها با پلیس تماس گرفته و زندانی شدن آنها را خبر داده بودند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار