برگزاری مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در امنیت کامل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور مؤثر نیرو‌های پلیس و دیگر یگان‌های نظامی در امنیت کامل برگزار شد.

جلال پشوتن، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب صبح امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور هزاران نفر از بسیجیان و شهروندان سراسر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم باشکوه، افراد صعود‌کننده زیر چتر امنیتی پلیس به یادمان شهدای بازی‌دراز صعود کردند و یاد و خاطره آن شهدای والامقام و سایر شهدا را گرامی داشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: یادواره شهید خلبان «علی‌اکبر شیرودی» در روستای زرین‌جو و بزرگداشت شهدای عملیات بازی‌دراز در بقعه احمدبن اسحاق سرپل‌ذهاب در امنیت کامل برگزار شد.

وی از برپایی موکب‌های مربوط به عقیدتی سیاسی و یگان ویژه انتظامی استان برای پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران قبور شهدا و افراد صعود کننده خبر داد و گفت: معاونت بهداد با برپایی غرفه، خدمات درمانی لازم را به افراد ارائه کرد.

پشوتن یادآور شد: معاونت اجتماعی پلیس با برپایی غرفه‌ای در مسیر تردد افراد، ضمن برگزاری نمایشگاه عکس و عرضه محصولات فرهنگی، مشاوره‌های لازم را به افراد بازدیدکننده ارائه داد.

وی از همراهی خوب مردم با پلیس به‌خصوص در حوزه مسائل ترافیکی قدردانی کرد و گفت: همین همراهی بسیار خوب مردم سبب شد تا مشکلات ترافیکی در زمان بازگشت به حداقل رسیده و شهروندان با سهولت بسیار بیشتری عازم مقصد خود شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار