ترازوی هوشمند ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های پیشرفته رونمایی شد

شیائومی ترازوی هوشمند جدیدی با حسگرهای دقیق و قابلیت‌های چندمنظوره‌ رونمایی کرد.

شیائومی جدیدترین ترازوی خود را با نام کامل Mijia Body Composition Scale S200 معرفی کرد. این ترازو دارای حسگر‌هایی با دقت بالا، قابلیت‌های اندازه‌گیری چندمنظوره و ردیابی جامع معیار‌های سلامت است و تنها ۶۹ یوان (حدود ۱۰ دلار) قیمت دارد.

ترازوی S200 از حسگر‌های فولاد منگنز با دقت بالا و به شکل حرف E بهره می‌برد که حداقل میزان اندازه‌گیری آنها ۰٫۰۵ کیلوگرم است و به شما امکان می‌دهد تا کوچک‌ترین تغییرات وزنی را برای مدیریت مؤثر وزن خود کنترل کنید. این ترازو می‌تواند با دامنه‌ی اندازه‌گیری ۰٫۱ تا ۱۵۰ کیلوگرم، وزن افراد و اجسام مختلف را اندازه‌گیری کند.

ترازوی چندمنظوره‌ی شیائومی به‌طور هوشمندانه بین وزن افراد و اجسام کوچک تمایز قائل می‌شود و نیاز به ترازو‌های جداگانه را برطرف می‌کند. این محصول برای سناریو‌های خاصی مانند وزن‌کردن نوزادان یا حتی مهمانان مناسب است؛ با این تفاوت که اطلاعات وزن مهمانان روی دستگاه ذخیره نمی‌شود.

ترازوی جدید شیائومی با اتصال به اپلیکیشن Mi Home، به یک مرکز سلامت چندکاربره تبدیل می‌شود. S200 می‌تواند اطلاعات حداکثر ۳۶ نفر را ذخیره کند و به هر کاربر داده‌ها و اطلاعات شخصی وزن را ارائه دهد. Mi Home وزن استاندارد شما را بر اساس قد و سن محاسبه می‌کند و پیشنهاد‌هایی برای کنترل وزن ارائه می‌دهد.

S200 دارای قابلیت «تست تعادل» است که با ایستادن شما روی یک پا، هماهنگی، ثبات و توانایی واکنشتان را ارزیابی می‌کند. افزون براین، ترازو برای راحتی کاربر از تغییر واحد پشتیبانی می‌کند.

ترازوی جدید S200 از HyperOS پشتیبانی می‌کند. اندازه‌گیری‌های روزانه‌ی وزن در گزارش‌های جامع در اپلیکیشن Mi Home جمع‌آوری می‌شوند و به شما امکان می‌دهد تا روند تغییرات وزن خود را در طول هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها به‌صورت تصویری مشاهده کنید.

برای ارزیابی جامع سلامت، S200 اندازه‌گیری وزن استخوان و شاخص توده‌ی بدنی (BMI) را ارائه می‌دهد. با درک این معیارها، می‌توانید بینش مناسبی درباره‌ی ترکیب کلی بدن خود به دست آورید و بر اساس آن، رژیم غذایی یا برنامه‌ی ورزشی را تنظیم کنید.

S200 طراحی براق و مینیمالیستی، سطح صاف، گوشه‌های گرد و پایه‌های خمیده دارد. باتری دستگاه می‌تواند تا ۱۸۰ روز شارژدهی داشته باشد.

منبع: زومیت

برچسب ها: شیائومی ، رونمایی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار