آماده باش دستگاه‌های خدمات‌رسان خراسان رضوی در پی بارش پرحجم باران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت:با توجه به نزولات آسمانی دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت آینده در آماده باش به سر می‌برند.

جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: بومگردی‌های مستقر در تفرجگاه‌ها با توجه به شرایط موجود آب و هوایی تا زمان خروج این سامانه بارشی تعطیل خواهند بود و در مناطق گردشگری ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

او افزود: مقرر شد تمامی شهرداری‌های استان در شهر‌های مختلف و همچنین شهرداری‌های کلات و مشهد تمهیدات لازم را با توجه به بارش‌ها و برگزاری انتخابات به شکل مطلوب فراهم آورند و به خصوص رودخانه‌های پرخطر منطقه خود را مدیریت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مناطق شمالی استان شامل قوچان، درگز، کلات، چناران، گلبهار، طرقبه - شاندیز و مناطق غرب استان و اطراف نیشابور از نقاط پر خطر هستند و با این رویکرد، تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در آماده باش کامل باشند.

خدایی بیان کرد: پیامک‌های هشدار نیز باید برای تمام مشترکان اپراتور‌های تلفن همراه ارسال شود تا هم‌استانی‌ها نسبت به شرایط آب و هوایی و بحرانی آگاهی لازم داشته باشند همچنین صدا و سیما در چارچوب هشدار‌هایی به صورت زیرنویس، پیوسته اطلاع رسانی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.