رییس دانشگاه پزشکی مشهد، شهادت رییس جمهور و همراهان را تسلیت گفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در پیامی شهادت رییس جمهور خدوم و انقلابی کشورمان، آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان وی را به پیشگاه‌ مقدس‌ حضرت‌ بقیه‌الله‌ الاعظم‌ امام‌ زمان‌ (عج)‌، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

دکتر محمود شبستری در این پیام آورده است: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس‌جمهور کشورمان، خادم الرضا(ع) و خادم مردم ایران و همراهان وی در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

وی افزود: مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسوولان و متولیان کشور هست و خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد آورده است: به یقین آیت الله رییسی ، نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای همه ملت ایران به ویژه جوانان و دانشجویان بود که در مسیر خدمت به مردم جان خود را تقدیم انقلاب، مردم و رهبر عزیزمان کرد، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی و به کارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی از اقدامات تحسین برانگیز این شهید والامقام بود.

شبستری افزود: با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را به حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معزز وی تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نمایم.

برچسب ها: رئیس جمهور ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار