استاندار خراسان رضوی:

امداد و اسکان سیل‌زدگان در فریمان ادامه دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: حفظ جریان خدمت‌رسانی و تداوم آن تا وضعیت عادی برای مدیریت اوضاع در فریمان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

یعقوبعلی نظری روز جمعه در نشست مشترک ستاد بحران شهرستان فریمان و ستاد بحران استان گفت: در بررسی خسارت‌ها، ارزیابی‌ها باید در سه بخش مسکن و لوازم منزل توسط بنیاد مسکن، زراعت توسط جهاد کشاورزی و محور سوم در حوزه زیرساخت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی‌ها و بازدید‌های صورت گرفته در شهرستان فریمان در موضوع امداد، اسکان، نجات و درمان اضطراری هیچ مشکلی نداریم، خدمات دهی برای لایروبی، بیرون آوردن وسایل منزل از زیر آوار، اسکان و تغذیه موقت تا بازگشت به وضعیت عادی ادامه دارد.

استاندار خراسان رضوی افزود: حفظ زیرساخت‌ها در دستور کار قرار دارد و اگر در جایی هم آسیب دیده باشد باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی اعلام کرد: جبران خسارات وارد شده بعد از کارشناسی و جمع‌بندی فرمانداری‌ها انجام خواهد شد و اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

نظری خاطر نشان کرد: تامین لوازم خانگی بنا بر تایید بنیاد مسکن، تعمیر و ساخت مسکن، احیای قنوات و لایروبی مسیل‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار