تجلیل از خیرین حوزه آبرسانی در آذربایجان شرقی

در دومین همایش به رسم سقایی از تعدادی از خیرین حوزه آبرسانی به مناطق محروم و دورافتاده تجلیل شد.

 استاندار آذربایجان شرقی در دومین همایش به رسم سقایی با قدردانی از کمک‌ها و مساعدت‌های خیران آبرسان گفت: وجود این خیران سرمایه بزرگی برای استان به شمار می‌رود.

وی گفت:۵۵ نفر بی وقفه در کار‌های آبرسانی به روستا‌های دوردست تلاش می‌کنند، اما بسیاری از آنها تمایلی به فاش شدن نامشان ندارند.

رحمتی افزود: با این وجود تجلیل از مقام این بزرگواران باید تداوم داشته باشد تا بدانند فعالیت‌ها و اقداماتشان مایه مباهات است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آبرسانی پایدار به روستا‌های دورافتاده استان از جمله اولویت‌های دستگاه اجرایی استان است و با تمام قوا برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد و یقین داریم در این امر خیران هم در کنار ما و یاریگر ما خواهند بود.

اکبر ابراهیمی پدر آبرسانی کشور هم در این همایش با بیان اهمیت کار خیر به خصوص در زمینه آبرسانی به مناطق محروم گفت: ما در مناطق مختلف کشور اقدامات آبرسانی متعددی انجام داده ایم، اما در آذربایجان شرقی هیچ اقدامی از سوی ما انجام نگرفته است آن هم به این علت که خیران آبرسان منطقه به اندازه کافی فعالند.

گفتنی است در این همایش تفاهم نامه همکاری میان مجمع خیرین آبرسان کشور، استانداری آذربایجان شرقی، سپاه عاشورا و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی امضا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار