مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

دانش‌آموزان آذربایجان شرقی می‌توانند بدون کارت در امتحانات نهایی شرکت کنند

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در صورت عدم صدور کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان می‌توانند با شناسنامه در امتحانات نهایی حضور پیدا کنند.

سعادتی با اشاره به مشکل پیش آمده در صدور کارت ورود به جلسه دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی گفت: دانش آموزان برای شرکت در آزمون‌های نهایی نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند اگر دانش‌آموزی نتواند کارت ورود به جلسه را دریافت کند راه‌حل جایگزین برای احراز هویت پیش‌بینی شده است.

 وی افزود: دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند می‌توانند از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور پیدا کنند.

سعادتی تاکید کرد: میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان آذربایجان شرقی مستقر شده و آماده‌ همکاری با والدین و دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: به منظور کاهش استرس و اضطراب دانش‌آموزان و والدین آزمون‌های روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به خرداد ماه موکول شده است.

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار