تاکیدبرتقویت طرح شهید بهنام محمدی در تمامی مساجد و محلات هشترود

امام جمعه هشترود بر تقویت طرح شهید بهنام محمدی در تمامی مساجد و محلات هشترود تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن جعفریان در جلسه شورای فرهنگ عمومی طرح شهید بهنام محمدی را نقطه و حلقه‌ی پیوند بین مسجد، مدرسه و خانه دانست و اجرای این طرح را باعث تقویت بنیه‌ی علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و سیاسی دانش آموزان دانست.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید با همکاری دستگاه‌های فرهنگی به صورت فعال در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد گام بردارند گفت: این طرح به مقدار قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

وی افزود: در راستای این طرح با همکاری بسیج و آموزش و پرورش می‌توان گام‌های مؤثری در راستای تربیت دانش آموزان و همچنین تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس برداشت.

فرید قشلاقی فرماندار شهرستان هشترود هم با بیان اینکه برگزاری میز خدمت، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه با مردم و شنیدن درد دل آنان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها و مشی موفق دولت مردمی سیزدهم است که نمود آن در مناطق مختلف کشور بسیار قابل توجه بوده و رضایتمندی زیادی نیز به همراه داشته است، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر مدیران به مردم میز خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در روستا‌ها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم در اولویت کاری است.

وی اقدام جهادی و اقناع افراد در جهت رفع مشکلات از اولویت‌های برگزاری میز خدمت برشمرد و خاطرنشان کرد: تداوم حضور مدیران در روستا‌ها و در جمع مردم در قالب میز خدمت جهادی زمینه اقدام مناسبی است که می‌تواند حل مشکلات مردم را تسهیل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار