تاکید فرماندار اسکو بر توسعه شبکه آبرسانی در شهر سهند

درنشست مشترک فرماندار شهرستان اسکو با مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مسائل و مشکلات مربوط تامین آب شرب و دفع اصولی فاضلاب این شهرستان بررسی شد.

 فرماندار شهرستان اسکو در این نشست با اشاره به افزایش روزافزون جمعیت در سهند بر لزوم احداث مدول دوم تصفیه خانه این شهر تاکید کرد و گفت:در راستای تامین آب شرب برای ساکنین مساکن شهرسهند و دفع اصولی فاضلاب نیاز به افزایش شبکه آبرسانی و تصفیه خانه هستیم تا در آینده با مشکلی روبرو نشویم.

حسین فیروزی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی به شهر سهند از تامین آب پایدار برای این شهر طی سال گذشته خبر داد و افزود:با مدیریت صحیح در تامین آب آشامیدنی. پارسال قطعی آب در سهند نداشتیم ولی با توجه به واگذاری تدریجی مساکن نهضت ملی نیاز به تامین منابع آبی و توسعه شبکه ابرسانی داریم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم از تامین خدمات رسانی برای طرح‌های قابل افتتاح در شهر سهند خبر داد و افزود: برای هرطرح آماده افتتاح در شهر سهند، خدمات آب و فاضلاب را ارائه خواهیم داد و هیچ پروژه‌ای معطل خدمات آبرسانی نخواهد شد. 

خانی  به کمبود شدید اعتبار برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در شهر سهند هم اشاره کرد و افزود:با توجه به افزایش جمعیت شهر سهند و نیاز این تعداد جمعیت به خدمات آبرسانی، لزوم توسعه شبکه اب و فاضلاب در این شهر ضروری بوده و نیازمند تامین اعتبار در این زمینه هستیم تا در آینده به مشکل جدی نخوریم.

برچسب ها: آبرسانی ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.