تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان

باحضور مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی از تولید کنندگان برتر، شورا‌های نمونه و دهیاران برتر مهربان تجلیل شد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه  گفت:نبود زیر ساخت‌های لازم در روستا‌ها موجب شده است که ۵هزار نفر در حاشیه تبریز زندگی کنند که با انواع مشکلات روبرو هستند.

اسکندری گفت:برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ماندگاری آنها در روستا‌ها استانداری آذربایجان شرقی آماده هست تا طرح‌های درآمدزایی که در قالب معیشت مردم، اقتصاد، توانمندی روستاییان باشد با تسهیلات ارزان در اختیار دهیاران قرار دهد. 

وی گفت:توجه به ظرفیت‌های روستا‌ها از اولویت دهیاران است و لازم است در استان دهیاران با توجه به ظرفیت‌های روستای خود اقدام به ایجاد طرح روستا و اقتصاد روستا کنند.

ابراهیمی بخشدار بخش مهربان گفت:جهت ایجاد امنیت در روستا‌های بخش مهربان در عرض یکسال در ۸نقطه حساس روستایی دوربین‌های امنیتی نصب شده است که با ایجاد آن ما شاهد امنیت در روستا‌ها هستیم.

وی گفت:یکی از اولویت‌های بخش مهربان جذب سرمایه گذار است که در بخش مهربان در عرض ۲سال نزدیک به ۱۳۰هزار میلیارد تومان به صورت خودیاری و خیرین در بخش‌های مختلف از جمله بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی مهربان، احداث مدارس در شهر مهربان و روستا‌های الان و قیصریه، پل سازی، سیل بند، رفاهی و خدماتی و بهداشت و درمان روستایی جذب شده است که در نوع خود بی نظیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار