یادواره ۶۰ شهید فروردین و اردیبهشت ماه شهرستان گیلانغرب برگزار شد

یادواره شهدای ۶۰ شهید فروردین و اردیبهشت ماه شهرستان گیلانغرب امروز دوشنبه با حضور مردم، مسئولان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد شهدای شهرستان گیلانغرب و با بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری اجازه نداد تفکر ناب اسلامی با مکاتب مادی شرق و غرب آلوده شود.

سرهنگ پاسدار «محمدجواد نجفی» افزود: امروز انقلاب جهانی بسیج، برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی جوشیدن گرفته و مقاومت غزه نیز در جهان دارای گفتمان انقلابی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب با اشاره به پیام دهه قبل مقام معظم رهبری به اروپا که دعوت به ارتباط با اسلام و تمسک به قرآن بود، ادامه داد: امروز می‌بینیم که خیزش جهانی دانشجویان به خصوص در غرب عالم را در پی داشته و هدف همه آنها آزادسازی قدس و مردم فلسطین و جریان غلبه حق بر باطل است تا حکمرانی اسلامی در سراسر جهان را برقرار نماید و زمینه ساز مرحله سوم تمدن فکری شهید مطهری به عنوان تمدن نوید اسلامی باشد.

حجت الاسلام «سید عباس موسوی» امام جمعه گیلانغرب نیز در سخنانی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا انرژی معنوی را به جامعه تزریق می‌کند، گفت: امروز شجاعت، دفاع از احکام دین و ارزش‌ها و دفاع از خون‌های پاک شهدا تضمین کننده حفظ راه و نام و یاد شهدا است، زیرا که صیانت از دستاورد‌های انقلاب یک وظیفه، و آرمان و سفارش و وصیت شهدا است.

در پایان از ۲۵ مربی عقیدتی و هادی سیاسی نمونه و برتر عقیدتی سیاسی سپاه گیلانغرب به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار