تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

شهردار و اعضا شورای شهر زرند صبح امروز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز کارگر، از کارگران زحمت کش شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

شهردار و اعضا شورای شهر زرند صبح امروز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز کارگر، در اقدامی ارزشمند، با پوشیدن لباس نارنجی پاکبانی، و همکاری با پاکبانان و کارگران خدوم شهرداری در نقاط مختلف شهر، از کارگران زحمت کش شهرداری بواسطه تلاش و زحمات شان تقدیر و تشکر کردند.

ضیالدینی شهردار زرند در جمع کارگران و پاکبانان با گرامیداشت روز کارگر، گفت خدمت به مردم نشاط آور و شیرین است.
 
منتخب شورای شهر گفت: توجه به جایگاه ارزشمند کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه ائمه معصومین (ع) به وضوح تشریح و تبیین شده است و در واقع گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راستای پیشرفت امور جامعه گام بر میدارند.

 وی اظهار داشت: روزانه در حوزه خدمات شهری هزاران متر مربع معابر شهری جاروب و همچنین لایروبی بخش قابل توجهی از جوب‌ها در سطح شهر انجام میشود.

شهردار زرند گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از زندگیم را با افتخار در کنار شما زحمت کشان هستم  و از خداوند میخواهم یاریم کند تا روزی شرمنده شما عزیزان  نباشم .

سردار حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر و دیگر اعضا هم با اهدا شاخه گل به کارگران از تلاش بی وقفه آنها قدردانی کردند و هفته کار وکارگر را تبریک گفت .

ایرانمنش گفت: کارگران عزیز چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پای کار نظام بوده‌اند و امروز نیز در سنگر تولید و پیشرفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکی از کارگران از حضور شهردار و اعضا شورای شهر با لباس پاکبانی و اهدا شاخه گل و تبریک روز کارگر تعجب کرد و گفت باورم نمی‌شود این اقدام جالب شهردار تا آخر عمرم در ذهنم ماندگار خواهد بود که شهردار و اعضا شورای شهر خود را اینگونه در سطح ما قرار داده اند این اقدام جالب در واقع قوت قلبی برای دلگرمی ما در خدمت بیشتر و بهتر به هروندان را در پی دارد.

یکی دیگر از پاکبانان هم گفت: تاکنون چنین تجلیلی در شهر زرند نبوده، اما این اقدام و حضور در سطح شهر نشان از توجه مسئولان به سختی کار ما کارگران هست و خدا را شاکریم که در حال حاضر حقوق و مزایای ما به موقع پرداخت می‌شود.

برچسب ها: تجلیل ، روز کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار