ضرورت توجه به آموزش فنی وحرفه ای در کمپ های ترک اعتیاد زرند

باید مراکز فنی وحرفه ای به حمایت نجات یافتگان از اعتیاد بپردازند.

محمد ایزدی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند به همراه روسای ادارات بهزیستی و فنی و حرفه‌ای شهرستان با حضور در مراکز حرفه آموزی معلولین و کمپ ترک اعتیاد بانوان از نحوه همکاری دو نهاد آموزشی و حمایتی و فعالیت دو مرکز فعال درحیطه توانمندسازی و بازپروری بازدید کرد. 

معاون فرماندار در جریان این بازدید پس از استماع صحبت‌های موسسین مراکز و مددجویان در حال بهبودی و فراگیری مهارت، اهمیت و حمایت از مراکز توانبخشی معلولین و مراکز ترک اعتیاد که در راستای کاهش آسیب در جامعه و توانمندسازی و ایجاد زمینه اشتغال افراد که با عشق و علاقه خاص به مخاطبین خود خدمت می‌کنند بسیار ارزشمند دانست.

وی  تعامل بین دستگاهی دو نهاد آموزش و حمایتی (بهزیستی و فنی و حرفه ای) را در راستای ایجاد بستر اشتغال برای معلولین، مددجویان و افراد خاص و نیازمند به حمایت را قابل تقدیر دانست. 

 وی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که برای اقشار آسیب پذیر بویژه معلولین و رها یافتگان از دامان اعتیاد بستر رفاه و زمینه اشتغال پایدار و فعالیت‌های مفید در سطح جامعه به خوبی فراهم شود. 

 در این بازدید رقیه ایزدی موسس مرکز حرفه آموزی توانبخشی ذهنی پسران بالای ۱۴ سال واقع در خیابان انقلاب و اسمادهقانی موسس کمپ ترک اعتیاد بانوان، ضمن تقدیر از حمایت فنی و حرفه‌ای در ارائه آموزش‌های فنی مهارتی گزارشی از فعالیت‌های خود در عرصه‌های مختلف بویژه حرفه آموزی نیاز‌های خود را در راستای گسترش مجموعه خود به معاون فرماندار بیان کردند. 

برچسب ها: بهزیستی ، مهارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.