بیش از ۲ هزار اثر تاریخی و طبیعی در زنجان شناسایی شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: بیش از ۲ هزار اثر تاریخی و طبیعی در این استان شناسایی شده که از این تعداد بیش از ۹۲۵ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

داود آبیان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: یکی از روش‌های مناسب اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران، معرفی جاذبه‌ها از طریق تبلیغات محیطی و بیلبورد است.

وی با بیان اینکه در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است، اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳، جاذبه‌های میراث‌فرهنگی، طبیعی، تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان از طریق ۵۰ بیلبورد، در ورودی شهرهای این استان معرفی می‌شود.

به گفته معاون گردشگری استان زنجان، این پروژه با هدف معرفی جاذبه‌های استان برای گردشگران انجام شده و یکی از هتل های شهر به عنوان بخش‌ خصوصی فعال حوزه گردشگری در نصب تعدادی از آن‌ها مشارکت داشت.

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین در تلاش هستیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله تبلیغات محیطی، انتشارات، تبلیغات مجازی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌ای بتوانیم استان را به بهترین نحو به گردشگران معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.